realMYST op de iBook

Hoi,

Ik had een demo van realMyst op mijn iBook geinstalleerd en ik vond het een erg mooi spel. Het zag er goed uit en speelde ook goed.

Nu heb ik de game gekocht en geinstalleerd, echter, nu werkt het spel niet zolald de demo. Ik bedoel de graphics. Het spel start gewoon op maar als ik in het spel zit is het beeld wit. Niet dat ik een wit scherm heb maar het lijkt alsof geen enkel opbject een textuur heeft. Alle objecten zijn wit.

Weet iemand een oplossing?

De demo deed het wel goed dus aan mijn ibookje lkan het niet liggen toch>?

misschien kan hij hem niet aan dat had ik vroeger ook welleens met mijn G3

Denk niet dat het aan je iBook ligt... Of juist wel. Neem eens contact op met technical support. Misschien hebben ze een patch ofzo. Ik zag er niet zo snel een op het internet. En check nog even de read-me, misschien werkt het niet met Tiger (als je dat nu draait)...

Oh nee: 10.3.8 zie ik… Wat draaide je toen je de demo had? Kan je die op dit moment nog steeds goed draaien?

De demo trekt ie makkelijk en de specs komen meer dan overeen, dat kan het niet zijn. Is er niet iets van een update ergens beschikbaar? Ik kan het nl. niet vinden

Ik draai nog geen Tiger

Ja, demo draait nog steeds

Ik heb nu een patch die het moet maken. Myst is in de default location geinstalleer en toch beweerd de patch dat dat niet zo is. Daarom kan de patch niet worden geinstalleer. Iemand een oplossing?

Soms wil het nog weleens helpen om je huidige spel te deinstalleren en dan weer te installeren, het is de moeite waard...

Groet

Sylvester

Soms moet je eerst de demo verwijderen voordat je het hele spel installeert. Het kan zijn dat hij daardoor in de war raakt.

mijn eerste post :)

kheb wel geen mac, maar er is een kans dat je cd-lezer het extures bestand verkeerd heeft gekopieerd, en dan moet je het gewoon opniuew instaleren en dan zou het normaal goed moeten zijn :slight_smile: je kan ook eens kijken op de site van het spel of er niet iets à la SOF2 is gebeurd, namelijk dat het textures bestand er gewoon fout op is gezet, hopelijk werkt het spel wel nu :slight_smile: