Realplayer voor OSX?

Bestaat Realplayer voor OSX? Ik heb laatst wel realplayer gedownload maar dan starte hij steeds Classic op. Niet handig natuurlijk als je eigenlijk alleen OSX applicaties wilt draaien zoals ik. Wie weet of hij te vinden is en waar?

Jur

RealOne Player 9.0 bij Versiontracker

[b:c5eb8a095d][url=https://order.real.com/pt/order.html?ppath=cpromac040702a&language=EN&country=US&type=macbeta&src=021008realhome_mac]Hier[/url][/b:c5eb8a095d] klikken om te downloaden.

Waarom steeds die omwegen langs Versiotracker wanneer iemand vraagt waar software te vinden is? :innocent:

Nu is het wel zo dat je je normaal helemaal gek zoekt naar de uiteindelijke download link voor de (gratis) player op de website van Real. Ik heb 'm al, maar toch wel handig zo'n directe link van Michel. :lol:

Ik weet uit het verleden nog dat het altijd gezeik wat met dat linkje. Je moet je toch registreren en zo?

Anyway, als het niet lukt, kan je deze nog proberen.

Enne Michel: ik vind dat je gelijk hebt. Ik wil geen newbies kwalijk nemen dat ze het niet kennen maar we zouden ons veel nutteloze posts besparen als mensen eerst bij Version Tracker zouden kijken èn de zoek functie zouden gebruiken in dit forum.

Heb onlangs die nieuwe RealOne Player gedownload en een clean install gedaan (OS X 2.6). Wel, the musictracks van www.amazon.com kan hij niet lezen. Wat heen en weer gemail met Real zelf leidt steeds tot hetzelfde: zij blijven aandringen om opnieuw te downen en opnieuw te installeren. Helpt evenwel niks. Als iemand van jullie een oplossing heeft, is die altijd welkom.

We moeten toch de zoekfuntie wat meer leren gebruiken, deze vraag werd nu al 3 keer beantwoord.

[quote:fac51aadc0="Ja Rune"]We moeten toch de zoekfuntie wat meer leren gebruiken, deze vraag werd nu al 3 keer beantwoord.[/quote:fac51aadc0]

Ja, totaal vier keer:
link
link
link en
deze pagina.

Idd de zoekfunctie gebruiken dus.

Ok, prima, en waar staat het antwoord op de vraag waarom RealOne Player (nieuwste versie) het vertikt om de deuntjes van amazon.com te spelen? :)

Ik heb dat bij Amazon nooit gedaan maar kan iTunes dat niet gewoon?

Update: ik snap nu wat je bedoelt maar bij mij werkt het gewoon. Idd wel met RealPlayer. Hij moest eerst ff een of andere codec downloaden en toen werkte het…

Bij mij werkt het zonder eerst iets te moeten downloaden (behalve de muziek dan natuurlijk). Maar als [url=http://nypost.com/business/135.htm] dit gerucht[/url] klopt, dan kan het binnenkort misschien wel gewoon in iTunes.

Als dat gerucht inderdaad klopt, kunnen we RealPlayer naar de prullenmand verwijzen. Geef mij sowieso maar iTunes :) Maar als het bij jullie werkt, is er wellicht is mis met mijn Maccie, maar wat?