Realvideo converteren naar Quicktime

Ik ben bezig met het maken van een website (je moet toch wat als werkeloze) :) en heb 2 filmpjes in "spam the shit out of me" Real Video formaat, weet iemand hoe ik deze kan converteren naar Quicktime met de mac ?

Ik heb al rondgekeken met google, maar kon eigenlijk niets vinden.

Real valt niet te converteren. Een omslachtige manier is er wel dankzij Snapz Pro. Daarmee kun je een deel van je scherm opnemen in mov formaat. Dat deel kan dus ook een real filmpje zijn. Snapz Pro is shareware.

Je kunt hem opnemen met audioHiJack en opnieuw wegschrijven

Use Audio Hijack to record Car Talk or any other Real/WindowsMedia/iTunes/Internet

http://tc.versiontracker.com/product/redir/lid/395076/download.php

Inderdaad, snapzpro is een goeie optie. Versie 2 is net uit en is echt een aanrader.

Wat Audio Hijack betreft, wat ik er van weet is dat het geen beeld opneemt, alleen de audio!

[quote:05a4c12ba7="macanoid"]

Wat Audio Hijack betreft, wat ik er van weet is dat het geen beeld opneemt, alleen de audio![/quote:05a4c12ba7]

helaas wel ja :cry:

[quote:e741856746="macanoid"]Inderdaad, snapzpro is een goeie optie. Versie 2 is net uit en is echt een aanrader.

Wat Audio Hijack betreft, wat ik er van weet is dat het geen beeld opneemt, alleen de audio![/quote:e741856746]

Ja inderdaad, ff wat te snel, sorry
Maar welke utility was het dan ook alweer?
(behalve dan snapz) heb ik een keer een streaming clip van het net gehaald