Rechter muisknop mighty mouse

Hallo allen,

Nadat ik een domme fout heb gemaakt en ik Mac OS heb hersteld werkt de rechter muisknop van de mighty mouse niet meer. Ik heb al van alles geprobeerd. Ik heb de muis instellingen goed staan de linker muisknop is de primaire knop en de rechter de secundaire. Ook zit ik niet met mijn vinger op de linker knop.

Ik heb geprobeerd om te herstarten met beide knoppen als de primaire knop en het daarna om te zetten naar de gewenste instelling. Maar niets heeft gewerkt. De enige mogelijkheid om de secundaire functies te gebruiken is om met de crlt ingedrukt te klikken.

Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?

Vast bedankt!

Doet hij het wel goed met een andere muis? Liefst proberen met een andere Mighty Mouse, natuurlijk, maar als je die niet hebt is elke andere tweeknopsmuis goed — dan weet je in elk geval of het aan de muis ligt of aan wat anders.

Ik heb het met een andere mighty mouse geprobeerd dan heb ik hetzelfde probleem. Met een andere usb muis werkt de rechter muis knop wel goed maar die zal een andere driver gebruiken. De muis werkt op een andere mac wel goed dus die is niet kapot.

Waarschijnlijk is je Bluetooth preference corrupt, gooi die eens weg: Bibliotheek/Preferences/com.apple.Bluetooth.plist en start je computer opnieuw dan wordt er een nieuwe .plist file aangemaakt.

Dat zal niet werken aangezien dit muisje aan een usb draadje zit ;). Het bestand Bibliotheek/Preferences/com.apple.driver.AppleHIDMouse.plist voor de muis heb ik al eens vervangen dat haalde niks uit helaas.

Dit muisje heeft dus een staartje:kiss: