rechtermuisknop

ik ben veslaafd aan mijn rechtermuisknop.

Ik ga een powerbook kopen. Kan ik linkermuisknop koppelen aan tappen op touchpad en rechtermuisknop op die grote klikknop?

hoe leven jullie in godsnaam met 1 muisknop? op desktop snap ik nog wel dat je er een andere muis aan kunt hangen, maar op de laptop kan je moeilijk altijd externe muis meeslepe.

ctrl-klik?

muisklik + ctr toets of alleen snel toesten.

makkelijk, snel, as easy as :apple:

Yep. Control - klik werkt prima. Ik heb m'n linker hand altijd bij het toetsenbord, en dus bij de control knop. Misschien is het ook wel beter tegen RSI. :wink:

dat kan inderdaad. met SideTrack of iScroll (zoek even op [url=http://www.versiontracker.com]versiontracker[/url]). Hoewe ik niet weet of dit problemen gaat leveren met de nieuwe dual-finger scroll drivers van Apple zelf. Even testen dus.

[quote:eb6812bfac="patterns"]ik ben veslaafd aan mijn rechtermuisknop.

Ik ga een powerbook kopen. Kan ik linkermuisknop koppelen aan tappen op touchpad en rechtermuisknop op die grote klikknop?

hoe leven jullie in godsnaam met 1 muisknop? op desktop snap ik nog wel dat je er een andere muis aan kunt hangen, maar op de laptop kan je moeilijk altijd externe muis meeslepe.[/quote:eb6812bfac]

heerlijk… al dat geklik is nergens goed voor :stuck_out_tongue: