Wie helpt me uit de brand, ik ben bezig met een film over te zetten van een camcorder met hd naar een dvd.
Is het mogelijk om vanuit iMovie rechtstreeks op dvd te branden, ook als het te groot is voor 1 dvd?
Ik heb een project van foto’s met idvd gemaakt en vond het resultaat niet verbijsterend.
Daarom wil ik idvd graag links liggen in dit project.
Is het ook mogelijk dat als het project te groot is voor 1 dvd dat hij tijdens branden aangeeft dat als de eerste dvd vol is je een lege moet plaatsen en dat hij dan gewoon verder gaat.
Als je rechtstreeks op DVD wilt branden, gebruik dan iDVD maar ik meen dat het alleen voor Tape based camcorder is.
FCP kan via share menu rechtstreeks branden naar DVD en/of Blu-ray
Dus wat jij wilt kan niet. e zult minimaal iDVD moeten gebruiken en wil je als je HD bestanden hebt die naar Blu-ray toe moeten gebruik van Toast 10 Pro (Of Toast 10 met hi def plug in)
En als het te groot is voor 1 DVD of 1 Blu-ray dan zul je je film moeten opdelen.
Misschien is een soort media harddisk voor jouw een betere oplossing (geen ervaring mee)
Moet dit dan altijd vanuit idvd?
Ik heb een project gemaakt van totaal 3 uur en 3 minuten, de totale film willen ze behouden.
Wil het alleen via idvd als ik maximaal 1 dvd lengte brandt.
Hij moet later in een gewone dvd speler kunnen worden afgespeeld.
Ik heb nu het complete project in idvd geimporteerd.
Nu krijg ik allemaal korte hoofdstukjes en moet ik iedere keer een ander hoodstuk selecteren om dit gedeelte van de film te kunnen zien.
Ik wil dat het ineen keer helemaal afgespeeld wordt.
De thema die ik gekozen heb is film, maar denk niet dat dit een probleem is.
Moet ik nu in iMovie iets aanpassen zodat het een lange film wordt.
Degene die gefilmd heeft heeft iedere keer korte stukjes van minuten tot ongeveer 5 minuten gefilmd, en idvd plaatst deze allemaal in een aparte hoofdstuk.