Reconnect media werkt niet voor render files.

Hallo. Een vraag. Ik open hedenochtend een FCP projekt. Van de door mij gisteren bewaarde sequence geeft de rode lijn boven de sequence aan dat dit nog gerenderd moet worden. Echter dit heb ik gisteren al gedaan. Bij het openen van het projekt zou er dus om gevraagd moeten worden. Media off-line etc...die vraag blijft uit. vreemd? Het is niet mogelijk om m.b.v. reconnect media een link te leggen. Ook vreemd! In de Scratch Disk waar de render files bewaard worden is de file die ik nodig heb via een omweg wel te zien. Hij bestaat dus nog wel. Omdat het een lange montage is wil ik eerst uitzoeken hoe ik toch dit probleem kan oplossen voordat ik opnieuw ga renderen...... Wat kan hiet gebeurt zijn en wie weet er een oplossing? Groet. F.

Zelfde probleem hier. Echter nooit groot project gemaakt langer dan half uurtje dus renderen is op een Dual machine snel gebeurt :D

Zelfde probleem hier. Echter nooit groot project gemaakt langer dan half uurtje dus renderen is op een Dual machine snel gebeurt :D