reële waarde 2e hands G5 dual 2 ghz met 20 inch scherm

ik weet niet of ik dit in het goede topic heb staan, maar dit leek me het beste :)

Ik ben al een tijdje van plan op mijn macje (G3 500 mhz) te vervangen voor een G5.
Nu heeft een vriend van me een half jaar geleden een dual G5 2 ghz gekocht met een 20 inch lcd beeldscherm. hij zit in de muziekindustrie, dus hij wil een NOG stillere G5 zodat hij de muziek nog beter hoort. Dit in de vorm van de nieuwste liquid cooled modellen.

Dus zijn huidige werkstation wil hij verkopen. ik ben er op zich wel in geïnteresseert, maar hij en ik weten allebei niet wat een redelijke prijs is.

Op tweedehandsmac.nl en marktplaats staan niet die modellen. Wel had ik een 2e hands g5 dual 1.8 ghz gevonden, die zonder beeldscherm 1750 euro moest kosten.

kunnen jullie me verder helpen?

http://www.macnews.de/

Moet je daar gaan kijken, daar staat wat gebruikte macjes waard zijn, onder : dienste staan de gebruiksprijslijsten.

Suc6,

Janny

anders check ook ff ebay, daar vind je misschien net iets lagere prijzen.

wat ookvan belang is of jouw vriend zijn G5 met of zonder factuur verkoopt. Als het voor jou niets uitmaakt (je gebruikt hem privé) dan zou je het zonder factuur kunnen doen.

Dan kan de G5 heel goedkoop zijn, hij kan er op blijven afschrijven, heeft de BTW teruggehad en heeft ook investeringsaftrek gehad.

Is toch niet zo moeilijk. Als jij kunt en wilt betalen wat hij er voor vraagt ben je snel klaar.

[quote:8392f8b610="QriZ24"]iOp tweedehandsmac.nl en marktplaats staan niet die modellen. Wel had ik een 2e hands g5 dual 1.8 ghz gevonden, die zonder beeldscherm 1750 euro moest kosten.

kunnen jullie me verder helpen?[/quote:8392f8b610]

??? zal wel een enkele 1.8 Ghz (of een 1.6) zijn geweest

ik zeg 2500 euri

Zonder scherm............€ 2100 en met 3000.

Redelijke prijzen bepaal je zelf!!