Refreshing Tool voor Safari

Heya,

Aangezien verschillende sites die ik nodig heb vaak worden geupdate, vroeg ik me af of iemand misschien een refreshing tool weet voor Safari? En zo ja, weet iemand misschien ook of ik het ook zo kan instellen dat het beeldscherm niet van de sluimer afspringt elke keer dat hij refreshed?

In iedergeval heel erg bedankt,

Greetz,

Hugo

http://discussions.apple.com/thread.jspa?messageID=981311

De meest makkelijke refreshing tool zit in Safari (èn FireFox èn *kuch* Explorer èn Netscape):

:apple:-R (r van refresh :wink: )

Gouden tip zeg, ik heb hier ook last van. Je kunt dus blijkbaar ook een ? achter domeinnaam plaatsen, bijv. www.apple.nl? zodat safari de site geheel opnieuw laadt.

Is er misschien ook iets dat dezelfde pagina om de 5/10 minuten refreshed?

Iemand?

Een automatische refreshing bestaat niet volgens mij. Dat doe je dan maar zelf met :apple:-R, zoals Night al schreef. Of door een ? achter het adres te tikken en dan de site opnieuw op te laden.

Maar waarom wil je zo dikwijls refreshen ? Websites met beurscijfers of nieuwsberichten worden gewoonlijk uit zichzelf al om de zoveel minuten gerefresht. En ik zou niet direct weten welke andere sites om de vijf minuten een nieuwe inhoud krijgen.

Tot slot, je vraag [quote:f361903e5f=“Hugovd”]En zo ja, weet iemand misschien ook of ik het ook zo kan instellen dat het beeldscherm niet van de sluimer afspringt elke keer dat hij refreshed?[/quote:f361903e5f] is al helemaal gek. Waarom een site willen refreshen als je toch niet op je computer bezig bent ?

je kan zelf iets maken met iframes bijv. dat je in verschillende iframes de des betreffende pagina's laad en dan geeft je de iframes een refresh rate mee. Dan maak je dus je eigen tool. Succes ermee, ik denk dat hij dan trouwens niet van schermbeveiliging springt.

[url=http://pimpmysafari.com/plugins/safari-page-monitor]Safari Page Monitor[/url] kan dit, en nog veel meer. Heb het zelf niet geprobeerd, maar het lijkt te kunnen wat jij wil. Succes ermee :D

De enige optie die ik nodig heb bij refresh (reload) is "niet uit de cache" Want ik zit dus constant mijn cache te legen als ik de wijzigingen wil zien die ik net zelf heb upgeload naar mijn site.

Op de refresh knop drukken met de alt toets ingedrukt... :wink:

Wat goed! Daar heb ik wat aan!

Ik was er al eens dichtbij toen ik merkte dat alt/ apple - r niet werkte.

:slight_smile: