regel voor junk mail

Weet iemand hoe ik het volgende probleem met een 'regel' in mail kan oplossen.

Ik krijg vaak junk mail die naar mij en veel andere .mac gebruikers wordt gestuurd. Nu ken ik weinig andere mensen die ook een .mac account hebben. Dus moet het wel heel toevallig zijn dat dat mailtje echt serieus voor mij bedoeld is.
Ik wil een regel aanmaken die constateert dat bij 3 of meer .mac adressen bij ‘Aan’ automatisch deze moet weggooien.
Hoe doe ik dat zodat het werkt.

Zoiets: [img:7b6b7b9834]http://s.hoenink.spymac.net/images/SPAM.jpg[/img:7b6b7b9834]

[b:7b6b7b9834] EDIT: [/b:7b6b7b9834]We proberen het zo nog eens. Soms wel de eerste keer even op appeltje+R drukken om de pagina te herladen, maar ik krijg hem nu wel te zien… :oops:

de link werkt niet bij mij in safari...

”We're sorry, but this page is currently unavailable for viewing. If this site belongs to you, please read this help page for more information and assistance.”

Sorry, hierbij nogmaals... :lol: NU WEKRT IE BIJ MIJ ZEKER WETEN, IK HEB MIJN CACHE GELEEGD EN NOG DOET IE HET. (Ik heb hem maar op een andere site gezet. De spymac disk dan maar, en daar doet ie het wel.)

nog steeds niets, een blokje met een vraagteken in het midden...

Hij doet nu ook degene met 1 keer @mac.com.

Op een of andere manier moet hij echt bij 3 of meer pas weggooien.

Heb je bij de regel bovenaan wel aangegeven dat hij dit bij pas uitvoert als voldaan is bij [u:493ebe528f]ALLE[/u:493ebe528f] voorwaarden? Standaard staat dit op [u:493ebe528f]EEN[/u:493ebe528f] van de voorwaarden. Bij mij werkt dit namelijk wel zo :wink: