Regelmatig 'onverwacht gestopt' iMovie in Panther

Met zeer grote regelmaat, wanneer je net het programma hebt opgestart. Erg irritant.

Meer met deze ervaring?

niet echt met een i app, wel met bijv. filemeker, golive, palmdektop.

Ik heb het ook en ook voornamelijk als ik Imovie net heb opgestart. Als ik meteen daarna nog een keer opstart dan is er niets aan de hand en dan kan ik uren door werken. Ik hoop dat het snel wordt opgelost.

Ik had het ook na het toevoegen van extra "transitions" en "effects" die ik voorheen wel probleemloos onder Jaguar kon gebruiken. Na het weer verwijderen van deze extra's blijft iMovie gewoon lekker lopen. Ik moet nog uitzoeken welke extra er precies verantwoordelijk is, maar misschien dat bij jullie het probleem ook in de extra effecten zit?

Wat bedoel je met extra transitions en effects? Zijin dat trans. en eff. die er standaard niet inzitten bij imovie? BIj mij heb ik het bij een standaard versie van imovie, dus niets extra's.

BTW, Waar kan je trouwens die extra transitions en effects vandaan halen?

[quote:e98cdcfbeb="Dark Angel"]Zijin dat trans. en eff. die er standaard niet inzitten bij imovie?[/quote:e98cdcfbeb]

Ja, dat bedoel ik. Ik heb bijvoorbeeld pakketjes van Virtix, Slick en Ezedia, maar dat kan dan bij jou niet de oorzaak zijn. Helaas, hopen dat een ander nog iets weer, want de standaard iMovie draait bij mij wel goed.

Waar kan je die extra pakketjes vandaan halen?