registratienummer Final Cut Pro veranderen? [opgelost]

Oke, voor de vakantie heb ik een image gemaakt die op ± 50 macs moet komen te staan. Op deze image staat FCP HD. Van FCP HD hadden we één (update)pakket. De licentie voor 20 gebruikers was onderweg. Onder het mom het werk moet door heb ik deze FCP HD op de image geïnstalleerd (met het licentienummer voor één gebruiker). Nu zijn we na de vakantie, de image staat op 40 machines blijkt FCP het maar op één machine tegelijk te doen. Het image nu opnieuw opbouwen is een onmogelijke taak. Is er een mogelijkheid om het registratienummer van FCP te veranderen in één die voor 20 geldt (die heb ik natuurlijk bij de hand)? Ik heb FCP al volledig van de image afgehaald (deinstall procedure op de manier beschreven op de Apple site) maar zodra ik het weer installeer staat weer dat oude registratienummer erin. Waar staat het bestandje met het registratienummer erin verborgen? Alles wat ik eigenlijk wil is Final Cut Pro opnieuw op de image installeren en nu met het goede registratienummer..? Help :cry: :evil: :cry:

Zo, een kat in het nauw maakt rare sprongen (en lunch wil ook wel helpen) maar mijn probleem is opgelost. Als root ingelogd en allles wat maar een beetje met FCP had te maken opgezocht en wegggegooid. Ik heb zelfs nog een bestandje gevonden waar het oude verkeerde registratienummer in stond. In ieder geval, hier mag van mij een slotje op. :lol: