relatiebeheer geintegreerd met voice/fax/data - bestaat er een Act! in de Apple-wereld?

na tig jaar pc stap ik nu dan toch over op Apple. Ik heb besloten dat het de nieuwe Power Mac met 2x1 GHz gaat worden (M8669). Zeker nu er zich steeds zwaardere toepassingen voor het thuisgebruik aandienen (video- en fotobewerking, games, films over internet, enz.) wil ik mij niet meer neerleggen bij de instabiliteit van Windows. Maar, .... er is één programma wat ik node zal missen op mijn Mac. Namelijk het relatiebeheer programma Act! (voorheen van Symantec). Voor mijn kleine bedrijfje is dit een uitkomst. Vooral de functionaliteit waarbij binnen een record (een klant) in een lijst de communicatietijdstippen en onderwerpcodes van alle faxen, via post verzonden brieven, gepleegde telefoontjes en emails, naar die klant bijgehouden worden, compleet met hyperlinks naar de bijbehorende documenten; is meer dan zalig! Om de lijst automatisch te laten actualiseren moet de telefoon/email/fax verbinding gekozen worden vanuit het openstaande record. In de Act! versie 5.0 is er een naadloze integratie ontstaan met Talkworks (telefooncentrale, antwoordapparaat, enz) en WinFax (faxfuncties, waaronder fax on demand), beide ook van Symantec).

Er bestaan van bovenstaande programma's geen Mac-versies en een en ander lijkt mij te tricky om het via Virtual PC op de Mac te draaien. Vraag is nu: kent iemand een Mac OS X programma met bovenstaande functionaliteit, dus: relatiebeheer (CRM) geïntegreerd met telefooncentrale/fax/email (voor isdn) (CTI), en zo ja hoe is je ervaring ermee?

Bij voorbaat hartelijk dank voor jullie reacties,
Hans

je hebt je oude pc toch nog neem ik aan? voor dat soort werkzaamheden zijn ze prima toch?

Kijk eens op [url=http://www.ecorganizer.nl/]http://www.ecorganizer.nl/[/url]

Persoonlijk ken ik het programma niet, maar heb er wel goede dingen over gehoord.
Is nederlandse makelij dus informeren moet dus heel makkelijk kunnen !!

MF :slight_smile:

[quote:post_uid0="hanss"]Voor mijn kleine bedrijfje is dit een uitkomst[/quote:post_uid0] Naar ik meen was Act vroeger ooit ook verkrijgbaar voor de Mac, maar goed daar heb je nu niets aan.

Daarnaast bied Filemaker Pro zeer veel mogelijkheden, en als je dat zelf niet wil/kan doen, dan kan ik wel iets voor je betekenen want ik ben zelf ontwikkelaar.

Groet,
Bert