Release date Mac OS X Leopard?

Ik gok ten vroegste de Apple Expo 2006, ten laatste op de Keynote (januari 2007)

Dat lijkt me een prima gok. Slotje maar? :wink:

2008

Wel opvallend hoe er 2 maanden na de release van Tiger zo hard op Leopard wordt gewacht.

Over zinloze draadjes gesproken....

[quote:f3eb67e5a1="tijs"]Wel opvallend hoe er 2 maanden na de release van Tiger zo hard op Leopard wordt gewacht.[/quote:f3eb67e5a1]

Was na Panther precies hetzelfde.

Och laat die gast toch. Het is een onschuldig zinloos draadje :)

Apple heeft gezegd dat ze niet meer om het jaar een nieuwe versie van Mac OS X zullen uitbrengen dus het zal 2007 of later worden. Dat is toch geen probleem, zolang het maar geen 6 of 7 jaar duurt zoals bij Microsoft :stuck_out_tongue:

Zei Steve niet eind volgend jaar? Dan zal het zeker niet zomer volgend jaar zijn. Ik gok eerder op MWSF 2007 en per direct beschikbaar.

In de grafiek op de WWDC was te zien dat leopard geplanned is om sumiltaan aan de nu bekende verschijningstermijn van Longhorn (2007) te verschijnen.

En daarna gelijk door naar Abrahams? (of was dat een tank?)

Is het niet de bedoeling om het gelijktijdig met Longhorn te lanceren?

Dat is wel wat ik heb begrepen...

[quote:f852986547="MacBjorn"]In de grafiek op de WWDC was te zien dat leopard geplanned is om sumiltaan aan de nu bekende verschijningstermijn van Longhorn (2007) te verschijnen.[/quote:f852986547]

[quote:f852986547=“mvdenberg”]Is het niet de bedoeling om het gelijktijdig met Longhorn te lanceren?[/quote:f852986547]

Zou de release datum van Leopard dan ook mee verschuiven met die van Longhorn? :stuck_out_tongue: :lol: :smiley:

volgens mij gaat het LINTEL heten!!

[quote:0785e37448="MrSharky"] Zou de release datum van Leopard dan ook mee verschuiven met die van Longhorn? :P :lol: :D[/quote:0785e37448]

Hahahah ja… daar ben ik ook wel benieuwd naar! :smiley: