Remote desktop preference probleem

Bij het verwijderen van een programma (remote desktop) heb ik behalve de app zelf wat teveel andere bestandjes gewist.

Als ik nu naar systeemvoorkeuren ga en bij delen Apple Remote Desktop inschakel en dan op toegangsbevoegdheden klik gebeurd niks meer.
Ik denk dat dit er mee te maken heeft dat ik een of andere preference file weggegooid heb. Deze stond in een directory die iets met sharing en preferences te maken had. Het icoontje van het bestand was een witte kubus met iets geels erin.

Op mijn iBook kan ik dit bestand niet vinden, in ieder geval niet met Spotlight. Maar het is mogelijk dat ik niet naar de exacte naam aan het zoeken ben.

Weet iemand hoe dit bestand heet of waar ik het kan vinden, of wil desnoods iemand me dit bestandje doorsturen via een persoonlijk bericht?

Ik wil namelijk graag gebruik maken van de Remote Desktop mogelijkheid, maar dan is het wel van belang dat ik de toegangsbevoegheden juist kan instellen. Hetgeen op dit moment dus niet meer mogelijk is.

Edit: ik ben nog wat aan het zoeken geweest in het systeem en ik geloof dat het een .bundle file was (het icoontje lijkt er tenminste op)

Als het alleen een preference file zou zijn zou je gewoon met Remote Desktop moeten kunnen werken. Die preference file wordt dan opnieuw aangemaakt. Schijnbaar heb je dus iets anders weggegooid dat ook noodzakelijk is.

Probeer eens om de ARD client te downloaden en die opnieuw te installeren.
Ik weet niet welke versie je gebruikt, dus kijk even op de site van Apple:
http://www.apple.com/nl/support/remotedesktop/

Ik heb probleem gelokaliseerd via de console:

Sharing Error loading Remote Desktop bundle at path: /System/Library/PreferencePanes/SharingPref.prefPane/Contents/Resources/RemoteDesktop.bundle

Heb het bestand van mijn iBook naar mijn iMac gekopieerd en alles werkt weer zonder problemen!

Bij nader inzien had ik gisteravond wat beter moeten opletten wat ik precies aan het verwijderen was, want als ik naar het path gekeken had was het voorspelbaar geweest dat dit problemen ging opleveren!

Toch bedankt!