Remote software

Ik heb de remote desktop software wel, maar hij vraagt om username en pwd als ik wil connecten... van wie? Van mij of de remote?

Ik snap het niet <- erg blond

van de beheerder

van de remote natuurlijk. Misschien je zelf er ff eerst in verdiepen voor dat je vragen gaat stellen

[quote:a6e92674f5="ateazz"]van de remote natuurlijk. Misschien je zelf er ff eerst in verdiepen voor dat je vragen gaat stellen[/quote:a6e92674f5]

Ligt dit niet aan hoe eea is ingesteld?

Ik heb de help wel gelezen maar die zegt alleen maar vul de username en passwoord in, verder niets.

Bovendien heb ik geen password van de beheerder van de remote (simpelweg omdat ie niet bestaat)

je moet het wachtwoord hebben van de computer die je benadert, als die computer geen wachtwoord heeft vul je alleen de gebruikersnaam in.

[quote:c31744c718="was frans"]je moet het wachtwoord hebben van de computer die je benadert, als die computer geen wachtwoord heeft vul je alleen de gebruikersnaam in.[/quote:c31744c718]

zo is dat, rondtollende was(machine) frans :stuck_out_tongue:

ach... het lukt toch niet terwijl ik wel gegevens genoeg zou moeten hebben.

Echt van netwerken heb ik geen kaas gegeten… Ook van firewalls en routers niet.

Ik houd het voor gezien. (heb al verschillende machines zowel thuis als hier geprobeerd maar no go) Heb er niet eens zin meer in. :x

Evengoed bedankt.

SLOTJE!

In een half uur opgegeven... Das snel..

Zo moeilijk is het niet. Heb zo’n 300 mac’s die ik via ARD kan benaderen
De client (remote) computer moet je wel toegang verlenen. Zie systeem voorkeuren → sharing
Dus aanzetten en aangeven wie er op mag kijken…

Je bent niet echt een doorzetter hé? Jouw eigen topic al na 32 minuten willen sluiten... :P

<edit> Haha, André en ik dachten hetzelfde :lol: </edit>

zulks staat toch gewoon in de meegeleverde gebruiksaanwijzing?!! :innocent:

[shift] maarten

zulks staat toch gewoon in de meegeleverde gebruiksaanwijzing?!! :innocent:

[shift] maarten

Haha...

Ik vergat er bij te zetten dat ik al enkele dagen aan het frutten ben… maar ik kan niemand hier vragen hoe hier de boel afgedicht zit…
Ik probeer ARD voor een mac, heb zelfs nog Remote voor Windows geprobeerd (op een windows bak uiteraard) maar alles is “not connected” (totaal anders, maar wieweet toch?)

Neu… ik ben juist wel een doorzetter, maar ik loop continu op dingen vast waar ik geen uitleg over kan krijgen en waar ik ook niet zelf achter kan komen… tenzij jullie weten hoe mijn firewall ingesteld is hehehe… (zou trouwens er verontrustend zijn)

Wat ik al zei… was het gewoon beu…

Misschien hak ik binnenkort wel verder…

[quote:8576a9bc8a="interFACE"]zulks staat toch gewoon in de meegeleverde gebruiksaanwijzing?!! :innocent:

[shift] maarten[/quote:8576a9bc8a]
Ja

[quote:8576a9bc8a=“interFACE”]zulks staat toch gewoon in de meegeleverde gebruiksaanwijzing?!! :innocent:

[shift] maarten[/quote:8576a9bc8a]
Ja

Maar wie leest nu de handleidingen nog… T’s soooooo simpel…T’s apple :stuck_out_tongue:

[quote:caf21fbd36="interFACE"]zulks staat toch gewoon in de meegeleverde gebruiksaanwijzing?!! :innocent:

[shift] maarten[/quote:caf21fbd36]

jaja… maar niet alles he…
Ik lees braaf de handleiding (in tegenstelling tot vele anderen)

Maar het lukt gewoon niet… en dan ben ik narrig… (net als vele anderen)

Morgen weer een dag

Same time (liever eerder eigenlijk), same place?

Wat morgen weer een dag, wou je zeggen dat je om 16:27 al klaar bent met werken? :D

hehhehe

ocharme, hij ligt wel onder vuur he met z’n ard vraag

[quote:267431eebc="DeX"]Wat morgen weer een dag, wou je zeggen dat je om 16:27 al klaar bent met werken? :D[/quote:267431eebc]

Sterker nog… dan heb ik al een uur overgewerkt,… nou jij weer! :smiley:

Ik kan wel wat hebben hoor, men moet met eht grof geschut komen wil ik onder vuur komen te liggen. Bovendien moet je een stootje kunnen hebben met zulke vragen… is niet echt guru materiaal wel? :wink:

heb je trouwens op de client machines wel de laatste versie van de client software staan van apple remote desktop?