Repair permissions via 10.3 op 10.2.8, mogelijk?

hallo, is het mogelijk om via de diskutil van 10.3 de permissions te repairen?? (lekker nederlands zo :P )

[quote:4227c1bfc5="Boskabouter"]hallo, is het mogelijk om via de diskutil van 10.3 de permissions te repairen?? (lekker nederlands zo :P )[/quote:4227c1bfc5]

The Disc Utility van Jaguar (10.2.8.in mijn geval) heeft toevallig nummer 10.3.
Maar hoe dan ook. Je kunt gewoon de utility op je actieve HD gebruiken om permissions te repareren (opstarten van een cd is niet nodig)

Als dit niet het antwoord op je vraag is, kun je dan misschien iets duidelijker zijn?

[quote:9ed98b97fa="AndreSalters"][quote:9ed98b97fa="Boskabouter"]hallo, is het mogelijk om via de diskutil van 10.3 de permissions te repairen?? (lekker nederlands zo :P )[/quote:9ed98b97fa]

The Disc Utility van Jaguar (10.2.8.in mijn geval) heeft toevallig nummer 10.3.
Maar hoe dan ook. Je kunt gewoon de utility op je actieve HD gebruiken om permissions te repareren (opstarten van een cd is niet nodig)

Als dit niet het antwoord op je vraag is, kun je dan misschien iets duidelijker zijn?[/quote:9ed98b97fa]

Ok, ik bedoelde dus: ik zit in Panther, OSX 10.3, kan ik met de Disc Utility van Panther de permissions checken en eventueel repairen van Jaguar OSX 10.2.8? (heb deze voorlopig nog even nodig ivm. een bekend probleem onder Panther met een Sawtooth G4/400 met NVidia Geforce videokaart)

Sorry, weet niet, maar .....uh, ik zou het ook niet proberen. (hoeft immers niet.)

Ik heb laatst geboot met Panther cd's en vanuit de installer middels Disk Utility de permissies van een 10.2.8 installatie gefixt. Werkte prima. Ik had er zelfs meer vertrouwen in dan een 10.2.0 install disk fix.