Retina MacBook Pro sleeve

Ik heb nu anderhalve week een 15" Retina MacBook Pro. Ik heb hier de Protective Sleeve Deluxe van Incase bijgekocht in de Apple Store in Amsterdam, maar ik vind dat m’n MacBook Pro er toch wel erg los in zit. Later zag ik dat er op de verpakking van de sleeve stond dat deze ook te gebruiken is met de normale 15" MacBook Pro, wat dus verklaart waarom mijn rMBP er zo los in zit. Na een tijdje googlen ben ik op een aantal sleeves gestuit die er goed uitzagen (vooral deze vond ik erg gaaf). Het probleem is echter dat deze winkels zich allemaal in Amerika bevinden en ik dus nog ruim 2 weken moet wachten voordat ik m’n bestelde sleeve binnen heb. Mijn vraag luidt dus: zijn er sleeves die in Nederland(/Europa) te koop/te bestellen zijn die speciaal gemaakt zijn voor de dunnere rMPB?

Alvast bedankt!

http://store.apple.com/nl/product/HA175ZM/A/incase-15"-neoprene-pro-sleeve-voor-macbook-pro-met-retina-display?fnode=50&fs=m.macCompatibility%3D15inchmacbookproretinadisplay

op de US apple store zijn hier een aantal recensies van en die zijn erg positief (mensen ook met ervaringen van niet goede andere sleeves)

Verder kan je sws in de apple online store “sleeve” en “macbook pro 15” retina" selecteren en dan kijken welke je goed lijken en welke goed worden gerecenseerd.

Ik was bang dat die sleeve ook stiekem gewoon voor de normale MacBook Pro zou zijn omdat ik die ook heb voor m’n oude MacBook Pro, maar nu ik de recensies op de Amerikaanse store gelezen heb ga ik m’n Protective Sleeve Deluxe van Incase toch maar omruilen voor die Neoprene Pro versie. Erg bedankt voor de hulp. Voor links naar andere retina cases die wel gewoon snel leverbaar zijn in Nederland hou ik me ook nog aanbevolen!

Heb m’n Protective Sleeve Deluxe van Incase vandaag omgeruild in de Apple Store. Toevallig hadden ze net nieuwe sleeves binnen van Côte&Ciel, dus daar heb ik er nu eentje van. Deze past gelukkig wel perfect en zit niet te ruim. Heb er helaas geen plaatje van kunnen vinden.