retrospect crisis onder OSX

Hallo mensen,

Wij hebben een retrospect crisis onder OSX.
Het programma draait op een G4 met twee interne harde schijven. Het zou 4 apple computers moeten back-uppen, maar het stoort echt vreselijk.
de ene dag doet ie het wel, de andere dag niet. ook zijn computers de ene keer wel en de andere keer niet zichtbaar in het netwerk. de ene keer hij neemt 10 mb mee terwijl het er 100 moeten zijn. de andere keer krijg je doodleuk de mededeling dat hij even 8 gig gaat back-uppen…

eindeloze ellende dus…

IEMAND??

:x :x :x :x

Welke versie van Retrospect draai je onder welk systeem?

Groet, JB

Kijk ook even op het [url=http://dantz1.conxion.com/ubbthreads/index.php?Cat=]Retrospect Backup Forum[/url]. En werk de Retrospect Client software bij tot de laatste versies.

Hier draait Retrospect in principe goed.
Het probleem dat ik altijd heb is dat de Mac’s niet op tijd uit de sluimerstand ontwaken, of dat de Jaz drives de schijven niet goed mounten.
Dan hangt de boel te wachten op mij.

[quote:7d4d23494c="JanBurger"]Welke versie van Retrospect draai je onder welk systeem?

Groet, JB[/quote:7d4d23494c]

versie 5 van retrospect onder systeem 10.2.6

Zelf ook veel retrospect problemen gehad. Als retro aan staat ziet mn mac (G4, dual 1,nogwat mhz) geen CD's of DVD's. Pas als ik Retro quit, verschijnen ze op t bureaublad.

Verder erg veel instabiliteitsproblemen met de SCSI-kaart en de VXA-tapestreamer. Retro zag m niet of niet altijd. :cry: Heeft erg lang geduurd voordatr alles werkte. Heb nu nieuwe ultrawide SCSIkaart en nieuwe tapestreamer en extra CD-speler. Nu werkt het wel.