Return to castle wolvenstein - Save as?

Hi,

Net RtCW gekocht, echt te gek. In de single player: lukt het wel om iets opteslaan (F5 en F9). Maar als iemand anders gaat spelen en dan ook weer de game bewaart, wordt de eerdere overschreven. Is er een mogelijkheid om op te slaan onder een bepaalde naam? Zodat een ieder z'n eigen spel verder kan spelen???

Helen ???

De F5 en F9 toetsen zijn alleen om de quick save en quick load te doen... ik heb ze trouwens snel op de "s" en de "L" gezet.. kwam steeds in de war... je kunt gewoon in het spel op de "esc" knop drukken, en dan op load of save drukken.. hier kun je dus ook een naam aan geven...

ik doe dit aan elk begin van een nieuw level. onder het spel door, gebruik ik steeds de QuikSave functie, die is ook snel gebruikt, en wordt je niet steeds uit de concentratie gehaald. Denk er wel om dan als je niet meer wil spelen, het spel wel "echt" te saven met een naam, zodat de "ander" niet per ongeluk ook de QuickSave functie gebruikt, want dan ben je je standpunt kwijt in dat level, en zul je je level opnieuw moeten beginnen…

GrtZ  mk