[REVIEW] M1 iMac: deze iMac is krachtiger, strakker en een lust voor het oog

De nieuwe M1 iMac is niet alleen krachtiger en strakker, maar is ook echt een lust voor het oog te noemen. Waarom? We leggen het je uit!

Dit topic dient als reactie-hub voor bovenstaand artikel. Via dit topic kun je op het artikel reageren. Je reactie wordt ook automatisch onder het artikel op de website getoond.

Hebben jullie al ontdekt dat hij enorm STRAK is :slight_smile:

En een LUST voor het oog! :slight_smile:

1 like

Inderdaad… EEN PARELTJE.

Wel jammer dat Mark iets te ver in het verleden is gedoken om te kijken welke Macs nog een kleurenkeuze hadden. De genoemde Macintosh was er echter alleen in een onbestemd grijsbeige kleurtje. De laatste Apple computers, waarbij je wél kon kiezen voor een kleur, waren de iMac G3 en de iBook G3 ‘Clamshell’.

Mensen die zeuren over de kin zijn waarschijnlijk dezelfde personen die zeuren over de Notch in de iPhone. Blijkbaar snappen ze niet dat er ook nog ergens hardware moet worden ingestopt om de boel te kunnen laten draaien. Het ziet er gewoon strak en goed uit.

Een misser eerste klas!

Prachtig ontwerp, maar Apple heeft hier een totaal verkeerde inschatting gemaakt als je het mij vraagt. Als ontwerper heb je nu nog steeds een grote Intuos nodig.

Had niet noodzakelijk geweest als Apple dit ding ietsjes slimmer ontworpen had.
Kijk naar de Windows Surface Desktop en zo had het gemoeten voor wat betreft het ontwerp. Een gemiste kans.

Ik weet nog steeds niet wat ik met deze M-iMac meer kan dan met mijn huidige i-iMac uit 2019. Vooral dat ik haast geforceerd word om een Bluetooth toetsenbord stoort me meer dan zou moeten.
Hoe moeilijk is het om gewoon 4 USB-A + 4 USB-C / Thunderbolt 4 poorten op zo’n ding te stoppen?

Dat instapmodel is, zoals gebruikelijk, ook belachelijk.