reviews/ervaringen nieuwe G5's?

Hoi,

Ik vroeg me af of er op het internet al reviews of ervaringen van mensen te vinden zijn die een nieuwe dual 1.8 of 2.0 hebben aangeschaft. Het is vrij lastig zoeken omdat deze snelheden al een jaar te koop zijn en ik ben juist benieuwd naar de eventuele verbeteringen van de nieuwe modellen.

Alvast bedankt!

Collin

Ik heb uit zeer betrouwbare bron dat de dual 1.8 van de vorige serie niet echt lekker in elkaar zat, slechte moederborden en in elkaar gerotzooid. En dat de dual 2 daarintegen een prima machine was net als de 1.6ghz. Dat zal dus hopelijk wel iets verbeterd zijn bij de 1.8 dual maar van de 2,5 ghz zou ik zeggen: Het is weer een nieuwe manier van werken. Wacht tot ze weer een nieuw model op de markt brengen met een vloeistof gekoelde processor. Dan zijn de kinderziektes er uit. Die dual 2,5 zal ongetwijfeld een snelle machine zijn maar ik zou gaan voor de dual 2. Veel snelheid en de extra opties (pci x, 160 gb en 512 standaard) en toch betrouwbaar. En het zal nog wel lang duren voor er weer een nieuw model komt. Die dual 3 duurt vast nog een half jaar!!

haha, bedankt voor de analyse, ookal heb ik er niet om gevraagd ;)

Ik sluit de 2.5 ook uit omdat het in principe weer een RevA is. En dat heb ik met de iMac (originele) en Powerbook (Tibook) ook gehad. En toch ben je elke keer de lul, en fixt RevB waar je je aan ergert bij je RevA :slight_smile:

Tja een analyse van de nieuwe kan ik je nog niet geven. Die verkoop ik zelfs nog niet eens. Ik werk namelijk bij een Apple dealer. En als iets daar niet goed is hoor ik dat vanuit de technische dienst. Maar nog geen feed back dus!!

Toch zie ik bij de apple store '24 uur levering' staan bij de normale Dual 2Ghz. Hoe kan het dat jullie het dan nog niet leveren?

Bedankt trouwens voor je laatste antwoord, dat was heel nuttig :slight_smile:

collo het gaat om de dual 2.5 ghz machine :D

Hmm ja ik snap het nu :)

Ver niemand op deze boards nog een nieuwe dual2 gekocht?