Rollercoaster Tycoon 3 Naar Mac!!

[url]http://www.insidemacgames.com/news/story.php?ID=11795[/url] [quote:c05599758b] Aspyr Media this morning announced that it will be bringing RollerCoaster Tycoon 3 to the Macintosh. The game, which is expected to be released in November 2005, is licensed by Atari and is being developed for the Mac by Aspyr Studios based on Frontier's original code.[/quote:c05599758b]

Ik ken RCT1 en RCT2 van de Windows, maar heb Rollercoaster Tycoon 3 nog nooit gespeeld. Ik ben benieuwd. Nog wel een paar maandjes wachten :wink:

Vind RCT 3 helemaal nix, heb nog nooit zoveel bugs in een spel gezien. Behoorlijke afbraak van het origineel.

wel heel cool dat hij voor mac ook uit komt!

cool, weer een nieuw type spel, nu nog een ehm.. wat missen we nog voor de mac? iets van coling mc rae, hè jongens? :D

idd, of DTm ofzo!

great! vind het een super spel

heb net ff op de website van het spel gekeken, ziet er best strak uit :D kan niet wachten :innocent:

RCT 3 is compleet brol. :sealed:

Ik vond de vorige versies veel leuker dan de 3 (op pc dan) en je hebt er een gigantisch zware pc voor nodig om alle effecten deftig te kunnen draaien zonder schokkerige effecten. Het verslind ram en videogeheugen, met 128mb videogeheugen kom je eigenlijk nog niet toe. En onder de gig ram moet je ook al niet gaan. Ik was behoorlijk teleurgesteld.

jaaaaaaaaaaa? en ik denk, ach dat spel draait makkelijk op me mac mini, tja.. pc minimum eisen zijn helemaal niet zo hoog... :P ik ga het nog maar eens checken... volgens mij ben je in de war met doom 3 :wink:

Operating System: Windows® 98/Me/2000/XP (Windows® XP recommended)
Processor: Pentium® III 733 MHz or compatible (Pentium® 4 1.2 GHz or compatible recommended)
Memory: 128 MB RAM; 256 MB for XP (256 MB; 384 MB for XP recommended)
Hard Disk Space: 600 MB free
CD-ROM Drive: 4X CD-ROM or faster (8X or faster recommended)
Video:Any ATI Radeon™ or GeForce™ 2 with 32MB or higher; or other video card with 32MB and hardware T&L (ATI Radeon™ 64 MB SDR or GeForce™ 2 Pro or other video card with 64 MB or more memory and hardware T&L recommended)*

Onze pc is een pentium IV 2,8 ghz met 512 ddr-sdram, ati 9600 128mb video mem en daar draaide dat spel dus tering op. Daaruit komt mijn besluit.

[quote:7e74251ca7="pietjepuk6546"]Ik vond de vorige versies veel leuker dan de 3 (op pc dan) en je hebt er een gigantisch zware pc voor nodig om alle effecten deftig te kunnen draaien zonder schokkerige effecten. Het verslind ram en videogeheugen, met 128mb videogeheugen kom je eigenlijk nog niet toe. En onder de gig ram moet je ook al niet gaan. Ik was behoorlijk teleurgesteld.[/quote:7e74251ca7] Bij mij draait ie helemaal perfect: Windows XP SP2 AMD XP 2200+ (2.0 GHz) GeForce 2 Ti Deluxe 64 MB 512 MB DDR Ram

Maar goed wat ik al zei, het stikt van de bugs. Mensen die over water en bijv. door trams heen lopen, bezoekers die zonder rede niet in attracties kunnen, rails en bijv. voetpaden lopen door elkaar heen, veel bugs in de graphics zoals zwarte gaten zien etc.

Ook waardeloos is dat je in RCT 3 niet eens meer tunnels kunt maken. :cry:

lijkt me erg leuk als RCT op mac komt :) maar die bugs worden die er niet gewoon uitgehaal ? bij de mac versie :) :?

Ik heb me een slinger in de rondte gespeeld op de PC met dit spel, ik ben heel erg blij om te horen dat het nu ook naar Mac komt. (Mijn vrouw overigens ook)

Eind 2005 zou RCT 3 voor Mac uitkomen? Dat is het toch al bijna? Iemand al een preciezere datum? of site? Ben benieuwd! Ik vind het het leukste spel voor PC. Heb alleen geen PC meer...

[quote:27edcfc589="Maxime"]Eind 2005 zou RCT 3 voor Mac uitkomen? Dat is het toch al bijna? Iemand al een preciezere datum? of site? Ben benieuwd! Ik vind het het leukste spel voor PC. Heb alleen geen PC meer...[/quote:27edcfc589]

Check AGA* maar… staat dat ie in november komt

*Aspyr Game Agent

Jup begin november :) voor 49 euro als ik het goed heb :)

heb er echt zin in:P

En waar koop je zoiets? Ik ben niet zo'n "online-buyer". Ik vraag me af in welke winkel ik Mac-games kan kopen

in machouse rotterdam zag ik achter die vitrinekast dergelijke games. Denk dat RTC 3 daar ook te koop zal zijn denk ik :)

Ik ben een fan van rollercoaster sinds de eerste versie, echter wel een pc versie maar dat boeit niet. Met een powerbook 12" 1.5 ghz moet het zeker wel soepel bespeelbaar zijn aangezien de graphics niet te vergelijken zijn met doom3.