Rollover Image niet goed weergegeven in IE

Ik heb zojuist een basis site gebouwd, maar om hem toch een beetje hip te maken heb ik voor de buttons gebruik gemaakt van Rollover Images. Op mijn mac in Safari en Firefox doet hij het perfect. Maar op de windows machine alleen in Firefox.

Als je de site bezoekt met een windows machine met Internet explorer en je muist over de buttons verschijnt het rollover plaatje niet op de juiste plek.

Nu ben ik een leek in webdesign land. En ik maak gebruik van dreamweaver cs3.
Weten jullie waar het fout gaat? En nog belangrijker, hoe ik dit simpel oplos?

Ik heb hier een tijdelijke incomplete versie online staan,

url is verlopen

Ik kan de volledige site niet zien. Ik kan namelijk niet scrollen, maar kan nog net eens tukje van de image zien.

Op zich is er geen probleem met je website als je je aan de standaarden houdt, al passen de meeste webdesigners hun website aan voor IE.

[quote:e42d95579c="nicksuy1"]Ik kan de volledige site niet zien. Ik kan namelijk niet scrollen, maar kan nog net eens tukje van de image zien.

Op zich is er geen probleem met je website als je je aan de standaarden houdt, al passen de meeste webdesigners hun website aan voor IE.[/quote:e42d95579c]

oh dat is helemaal raar, welke browser en resolutie heb je?
ik heb m gebouwd zodat ie goed te zien zou moeten zijn bij een 1024 px.
liefst maak ik m lekker aleen voor mijn mac goed, maar helaas hebben nog steeds de meeste mensen windows en IE.
Zeker de doelgroep die ik met deze site wil benaderen.

Hier geen probleem met zowel IE6 als 7...

Maar zou je wel frames gebruiken?

Beter om dit met een style sheet te doen. Dan ben je nog steeds niet van explorer ellende af, maar het is makkelijker te regelen. code en vormgeving apart houden (xhtml en css). Ik heb een online tutor voor je gezocht, mocht je nieuwsgierig zijn: [url]http://www.tutorio.com/tutorial/pure-css-image-rollovers[/url]

[quote:85c5727a17="rudymassar"]Beter om dit met een style sheet te doen. Dan ben je nog steeds niet van explorer ellende af, maar het is makkelijker te regelen. code en vormgeving apart houden (xhtml en css). Ik heb een online tutor voor je gezocht, mocht je nieuwsgierig zijn: [url]http://www.tutorio.com/tutorial/pure-css-image-rollovers[/url][/quote:85c5727a17]

hey bedankt ga er zeker even tijd aan besteden, ik begrijp dat mijn code inderdaad een rommel is. Ik ben het mezelf een beetje aan het leren en heb veel aan de design view in DW. Style shoots, scripts en css zijn nu nog ver van mijn bed show maar ik zie steeds meer in dat je niet zonder kan.

Heb ineens het idee dat de rollovers niet goed benaamd zijn en dat dat het probleem wel eens kan zijn.
Ik heb op de home pagina de 5 rollovers hernoemd en hier werkt het nu. Het is even een klus maar nu de andere 4x2x8 buttons nog. Ik hoop dat dit het echt is.