Ronddraaiende letter maken

Ik moet voor iemand een ronddraaiende letter F maken om deze later in een bestaande website te gebruiken. Ik weet dat ronddraaiende animated gifs het ergste zijn wat er is, maar in dit geval is het een verplichte opdracht.

Het F’je heb ik als vector illustratie.

Hoe kan ik hier het snelste een animated gif van maken?

kan dat niet redelijk eenvoudig met imageready (onderdeel van cs)?

Volgens mij kan je Flash MX bestanden ook als gifje of jpg'tje opslaan ik heb er verder alleen geen ervaring mee

Moet het als animated gif? Een ronddraaiende F is in Flash heel snel te maken (en kost weinig laadtijd) en daar kun je de F die je wilt gebruiken toch simpel in importeren?

Het kan met beide programma's.

Ik persoonlijk zou het eens proberen met Flash, herin kun je heel snel een animatie maken dmv een motion tween.

Zie hier:
http://www.websitemaken.be/index.php?page=show_item&id=249

Ik heb geprobeerd om de F in image ready te animeren, maar als je de f draait, draaien alle animatie frames mee. Eigenlijk logisch, want imageready kan geen 3d berekenen. Flash, is inderdaad ook een optie.

Zo'n simpel flash ding kun je ook zo maken in Freehand of Illustrator mocht je daar makkelijk in kunnen werken.

Ik had laatst ook problemen met imageready. Op een of andere manier voerde hij de veranderingen altijd door is alle foto's en dat was niet de bedoeling. Ik zal eens kijken hoe de settings waren bij een oudere versie van de IR. Ik heb het nu over de CS 1 gewoon.

[quote:7c30cf5a55="iAM"]Ik heb geprobeerd om de F in image ready te animeren, maar als je de f draait, draaien alle animatie frames mee. Eigenlijk logisch, want imageready kan geen 3d berekenen. Flash, is inderdaad ook een optie.[/quote:7c30cf5a55]

Je moet eerst de benodigde frames toevoegen, en deze daarna pas gaan bewerken. :wink:

Als je bijv. 24 frames hebt, dan moetje ook de layer waar de f in staat 24 keer dupliceren.

Vervolgens moet je alle layers verbergen en alleen de layer laten zien die bij het betreffende frame hoort.

F maken in illustrator Opslagen als Illustrator 9 file Importeren in Swift 3D Animeren Exporteren

Zo krijg je een zeer mooi resultaat.

ok, bedankt allemaal. Ik zie genoeg mogelijkheden, aan de slag dan maar. :D