Route 66

Heeft iemand ervaring met route 66 pro (west europe)? Ga binnenkort met de auto op vakantie en zoek een goeie route planner.

eh...Route 66 ligt toch in de VS....

Ja, ik heb die route 66 ook. Ik gebruik hem meer om wat virtueel te zwerven door europa.Het hangt er van af wat je weten wilt. Als je van A naar B wilt in Europa dan is na een simpele click de exact te nemen route berekend. Eén ding vind ik een manco: het is niet gehéél europa! Ierland en Scandinavië zijn onvolledig en voor Route 66 bestaan de landen achter Duitsland, Tsjechië, Oostenrijk en Italië niet in Europa. Ik heb ze geschreven dat o.a. de Baltische staten, Polen, Slowakije en Griekenland te vertellen. Daarop geen antwoord gekregen. Dus: het is een heel mooi programma, maar het hangt er van af waar je heen wilt!

Very funny....

[quote:f663348a56="iMac-Boy"]eh...Route 66 ligt toch in de VS....[/quote:f663348a56]

Ja,en het is ook een nummer van de Stones.

Sedikit... ik was van plan om naar engeland te gaan maar wil ook nog de planner gebruiken voor rondreizen in europe. Jammer dat niet alle europese landen te zien zijn maar ik was niet echt van plan om verder daan Italie te reizen.

Ik gebruik zelf altijd http://www.nl.map24.com/ op m'n Mac en onderweg het navigatiesysteem in m'n auto. Ik vind map24.com ook beter werken dan Route66, de kaarten dekken ook geheel Europa en bovendien is het nog gratis ook.

Yosmite, ik wil een planner die ik mee kan nemen waar internet niet altijd beriekbaar is (Scotish Highlands bijvoorbeeld) en zo te zien is map24 van afhankelijk van inernet. Ik kan niets betters bedenken dan in de kroeg zitten en de router van de volgende dag bepalen:)

Route 66 is een draak van een programma. TomTom draait op mn Nokia 6260 aanzienlijk sneller dan Route 66 op een 17" Powerbook. Ik raad een all-in-one TomTom aan.

Hey gijs,jij hebt 't over een navigatie systeem die vele malen duurde is dan een router planner. Trouwens snelheid is toch niet noodzakelijk als ik in de kroeg/cafe zit.

route planner, niet router planner :oops:

Toch nog even dit: Zoals ik al zei, vind ik routeplanners leuk om virtueel te zwerven. Verder vind ik zo'n programma eigenlijk onzin. Iedereen "plant" en laat zich "plannen", Alles moet van tevoren al bekend en vastgegesteld zijn dag in dag uit, en vaak het hele leven lang. En dan ook nog eens op vakantie! Ik heb heel wat afgezworven in europa, en ga het binnenkort weer doen in mijn campertje Citroen HY.Tot het bezoeken van een land behoort de weg ter plekke zoeken(kaart op de motorkap of gras), de weg vragen (je spreekt nog eens iemand uit dat land) en vooral VERDWALEN! Volgens mij levert die ouderwetse instelling meer verassingen en avontuur op dan al die virtuele en digitale perfectie. Maar ja, iedereen moet het zelf maar weten.

[quote:1bda1cdec8="sedikit"]Toch nog even dit: Zoals ik al zei, vind ik routeplanners leuk om virtueel te zwerven. Verder vind ik zo'n programma eigenlijk onzin. Iedereen "plant" en laat zich "plannen", Alles moet van tevoren al bekend en vastgegesteld zijn dag in dag uit, en vaak het hele leven lang. En dan ook nog eens op vakantie! Ik heb heel wat afgezworven in europa, en ga het binnenkort weer doen in mijn campertje Citroen HY.Tot het bezoeken van een land behoort de weg ter plekke zoeken(kaart op de motorkap of gras), de weg vragen (je spreekt nog eens iemand uit dat land) en vooral VERDWALEN! Volgens mij levert die ouderwetse instelling meer verassingen en avontuur op dan al die virtuele en digitale perfectie. Maar ja, iedereen moet het zelf maar weten.[/quote:1bda1cdec8]

Uiteraard is alle electronica slechts een aanvulling op een dikke set Michelin kaarten.

[quote:27f54c9ec9="sedikit"] Ja,en het is ook een nummer van de Stones.[/quote:27f54c9ec9]

En als je leeftijd onder je Avatar klopt, dan zou je [b:27f54c9ec9]moeten[/b:27f54c9ec9] weten dat het origineel door Nat King Cole werd gezongen in 1946!

Marc.