Roxio brandt de film niet

hallo ik heb een vraag ik heb een lacie d2 dvd brander en brand via roxio lite die ik bij m'n brander heb gekregen een film branden van 700MB en m'n lege dvd schijfje heeft een geheugen van 4.7GB en je kan er 120 minuten film op zetten en de film duurt ongeveer een uur en 54 minuten als ik het schijfje heb geplaats en de film in roxio heb gesleept dan staat het blauwe balkje helemaal op vol dat vind ik vreemd en als ik dan op record druk zegt roxio dat ik een lege dvd schijf van 8GB moet plaatsen maar dat klopt niet want ik weet dat je ook met een 4.7GB een film van 700MB kan branden kan iemand me uitleggen hoe ik de film zonder problemen kan branden?

groetjes Le-Fab

Staat uw writer ingesteld om op een dual layer te branden?

ik heb een double layer is dat ook goed?

Ja, allicht probeert uw programma die film op een dual layer dvd te branden, en die zijn idd bijna het dubbele van een 4.7 gb. Kan je niet ergens in de instellingen iets wijzigen zodat hij nu voor die brandsessie een gewone dvd neemt?

hey klaus wat voor een brand programma gebruikt u?

Ik gebruik zelf Roxio Toast 6 (full), maar ik heb gn dual layer brander. Ik vermoed wel dat het zoiets is, want als ik een dvd wil branden en stop een cd in, dan zal hij mij ook een waarschuwing geven.

Alleen zal jij dat dan ergens anders moeten instellen allicht, mss kan iemand beter helpen die daadwerkelijk een dual layer brander heeft, en die ook roxio gebruikt.

Veel succes!

bedankt voor de moeite