nu te bestellen via de AppleStore. Op de site van Roxio staat er nog niets van vermeld. Ondersteund Blu-Ray enz Is een nieuwe interface. Ziet er mooi uit. Ben nu aan het branden ermee. Ziet er leuk uit. http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nlstore.woa/6614043/wa/PSLID?mco=BE574B29&nplm=TL425&wosid=cq1V118DKZl12nIKrigJvB9m2UW
op de roxio site is ie ook wel te vinden hoor, behalve de .nl site.
toen ik ze erover gemaild had, kreeg ik deze link:
http://www.roxio.com/eng/upgrade_center/default.html
en hadden ze het nog over de www.roxio.co.uk site…
maar ondertussen had ik al een upgrade gekocht via http://www.roxio.com/enu/upgrade_center/toast/default_esdupg.html
Als je daar lang genoeg wacht, dan krijg je ook nog eens een melding dat als je ‘nu’ de bestelling afrond, je nog eens 10% korting krijgt… weer mooi meegenomen
Inderdaad het staat er. Maar zoiets "vernieuwend" zet je toch op de voorpagina? www.roxio.com staat er niets van vermeld.
Mooi, meteen ff upgraden! :D
Kvin de nieuwe interface nogal Vista-aandoend... :?
Ik vind het ook een stuk onhandiger dan Toast 7, en veel veranderingen kan ik persoonlijk nog niet ontdekken. (Tenminste die de moeite waard zijn om de knip te trekken)
je hoef geen knip te trekken, als je de juiste pirate weet te vinden. :wink:
Jammer dat er zoveel troep bij zit die de prijs onnodig opdrijft. Wat moet ik met spindoctor motion pictures hd en al die andere bullshit :?
100 dollar voor een brandprogrammaatje terwijl osx 129 kost. Wordt tijd voor toast lite oid.
Losse Toast kost al jaren 99 euro en het is over het algemeen een goed, compleet en stabiel brandprogramma.
Blu-ray ondersteuning ook. :D
[quote:847843e01d="Brainiac"]Blu-ray ondersteuning ook. :D[/quote:847843e01d]
Dat is inderdaad een van de weinige coole verbeteringen!
Verder vind ik het programma niet echt mooier geworden… maar ach, functionaliteit is er nog steeds
Ook geinig dat wanneer je CD klaar is, ze uit de toaster komen in je Dock
'k Gebruik nu sinds gisteren Toast 8. Wat een verbetering zeg, zeker als je Burn gewoon bent. :P
[quote:46758d4529="RiFF"][quote:46758d4529="Brainiac"]Blu-ray ondersteuning ook. :D[/quote:46758d4529] Dat is inderdaad een van de weinige coole verbeteringen![/quote:46758d4529] < sarcasme >
Wil iedereen met een Blue-ray brander in zijn Mac zijn/haar hand opsteken ?
</ sarcasme >
[quote:f45c5ccb4d="unSOUND"][quote:f45c5ccb4d="RiFF"][quote:f45c5ccb4d="Brainiac"]Blu-ray ondersteuning ook. :D[/quote:f45c5ccb4d] Dat is inderdaad een van de weinige coole verbeteringen![/quote:f45c5ccb4d] < sarcasme >
Wil iedereen met een Blue-ray brander in zijn Mac zijn/haar hand opsteken ?
</ sarcasme >[/quote:f45c5ccb4d]
Ik niet. Maar 'mag het daarom nog leuk en innovatief vinden. Toch al een stap dichter; iemand moet de eerste zetten.
Een toevoeging is geen verbetering als je er geen gebruik van maakt... maar enkel een toevoeging. Jij praat over een verbetering, maar de CD's en DVD's die je met je Mac brandt worden echt niet beter of sneller door de ondersteuning van Blue-ray... dat was mijn punt. Als er nou iets in zat waardoor je huidige taken beter of sneller gingen ja... maar nu...
[quote:54bbbe5f77="unSOUND"]Een toevoeging is geen verbetering als je er geen gebruik van maakt... maar enkel een toevoeging. Jij praat over een verbetering, maar de CD's en DVD's die je met je Mac brandt worden echt niet beter of sneller door de ondersteuning van Blue-ray... dat was mijn punt. Als er nou iets in zat waardoor je huidige taken beter of sneller gingen ja... maar nu...[/quote:54bbbe5f77]
Rare manier van punten stellen dan, lijkt mij. :sealed: Daarmee zeg 'k niet dat je ergens geen gelijk hebt.
'k Heb trouwens nooit gezegd dat het een verbetering was, maar dat terzijde. 'k Vind het toch een meerwaarde aan het programma.
Alleen Blue-Ray en geen HD DVD? [i:7775878e30]Maar deze branders zitten toch nog niet in een Mac? :innocent: [/i:7775878e30]
Er is nog niet eens software voor de mac waarmee je HD-DVD of Bluray discs kan afspelen :?
Dus dan kan je niks bekijken of bewerken maar wel branden :roll:
Ik vind hem cool, maar heb hem nog niet veel gebruikt.
Daarbij…
PIRATERIJ IS EEN MISDRIJF!