Roxio Toast Titanium: geluid feedback

Avond,

Ik brand wel eens een cd’tje en ik begin me mateloos te ergeren aan dat ping geluidje nadat een cd klaar is met fikken. Ik gebruik 5.1.4. Heeft iemand een tip over het uitschakelen van sound feedback? ik heb het nog niet ergens mogen vinden. De preferences zijn ook erg schaars. Wel heb ik een leuke easter egg gevonden… :slight_smile: vraag maar eens informatie op over toast met allerlei comand en option keys inghouden ;)…

Geluid uitzetten is geen optie :mrgreen: anders hoor ik geen muziek meer 8)

Alvast bedankt

Ik mis een spiegeleitje bij die Toast. ;) Leuk Paasei.

Probeer eens een kopie van Toast te maken en die te bewerken met ResEdit... daarin zit vast wel ergens het 'ping' geluid verstopt, die je dan kunt vervangen door een eigen geluidje. Succes!

Let op! Maak wel eerst een kopie, want wat je in ResEdit doet is eeehhh vrij definitief en soms ook destructief

[quote:2f1f849946="Starbuck"]Probeer eens een kopie van Toast te maken en die te bewerken met ResEdit... daarin zit vast wel ergens het 'ping' geluid verstopt, die je dan kunt vervangen door een eigen geluidje. Succes!

Let op! Maak wel eerst een kopie, want wat je in ResEdit doet is eeehhh vrij definitief en soms ook destructief[/quote:2f1f849946]

Okee dan gaan we het programma gewoon helemaal open halen en compleet vernietigen :smiley:

:evil: modes activated :slight_smile:

[code:1:c006ea9361] file located... Toast Titanium.rsrc editing sound recouce removing 2 sounds done... [/code:1:c006ea9361]

Bedankt

Vertel eens, wat is dat ResEdit en waar vind ik dat? VersionTracker en www.resedit.com geven geen resultaat. :-)