Ruben is boos! >:-(

Ik heb op mijn eigen forum nogal last van een "bekende" die steeds opnieuw binnen komt met valse namen, andere email adressen en via gratis proxies op Internet. Ik heb dit een tijdje gelaten over me heen laten komen en mijn lijst met gebande IP adressen wordt alsmaar groter, evenals mijn lijst met verboden gratis email providers.

Inmiddels is de maat vol en ben ik op oorlogspad. Wat ik echter mis uit mijn Wintendo tijd is een goede mailbomber. Weet iemand een programma voor de Mac (OSX) om iemand te bestoken met een paar duizend e-mail berichten?

klacht indienen bij zijn ISP via abuse@...?

Idd, je stuurt best een mail naar abusa@... Die zullen serieuze stappen kunnen ondernemen. Als die leukerd bombardeert met mails, loop je een groot risico dat hij jou aanklaagt. Even opletten dus, vooraleer je met wraakacties begint. Spammers zijn meestal heel lepe vossen!

heb wel een programmaatje dat dat allemaal kan.

Als je interesse hebt, laat dan iets weten.

:mrgreen:

[quote:c12c0d25b4="iRuben"]Ik heb op mijn eigen forum nogal last van een "bekende" die steeds opnieuw binnen komt met valse namen, andere email adressen en via gratis proxies op Internet. Ik heb dit een tijdje gelaten over me heen laten komen en mijn lijst met gebande IP adressen wordt alsmaar groter, evenals mijn lijst met verboden gratis email providers.[/quote:c12c0d25b4]

Toch niet toevallig Shadia…?

kwam ie niet de eerste keer binnen met z'n echte ipnummer? anders misschien een scriptje in je site verstoppen waardoor je wel z'n echte ip nummer te weten komt,

Mijn vermoeden toch goed. Als ik moet aanrukken (LOL) in welke vorm dan ook: I'm your man.

Oh nee.

Maar ik ruk wel aan als het moet.

Redeemer standby.

tuurlijk... zij wel.. hahaha :P

[quote:c0c4e7927a="verbeek.h"]Toch niet toevallig Shadia....?[/quote:c0c4e7927a]

Nee nee, 't is helaas een bekende van me… :oops:

[quote:c0c4e7927a=“Jan-Willem”]kwam ie niet de eerste keer binnen met z’n echte ipnummer?[/quote:c0c4e7927a]

Ze heeft helaas zo’n provider (pandora.be) die bij iedere keer opnieuw opstarten een ander IP adres uitgeeft. Heb nu de complete IP range van pandora.be al gebanned, maar da’s natuurlijk lomp voor eventueel toekomstige andere pandora.be gebruikers.

[quote:c0c4e7927a=“Amserdam”]Als ik moet aanrukken (LOL) in welke vorm dan ook: I’m your man.[/quote:c0c4e7927a]

Mijn vriendin liet me weten dat er door andere vrouwen niet gerukt wordt, in geen enkele vorm. :stuck_out_tongue:

hey man dan geraak ik dus niet op jouw forum :x ik ben pandora user :cry:

ik ging net ff langs je site, en om wie gaat het dan???

[quote:f6f4ac3b5b="MacAttack"]hey man dan geraak ik dus niet op jouw forum :x ik ben pandora user :cry:[/quote:f6f4ac3b5b] Me too waaaa :x

[quote:e09abd2527="mika_janssens"]Idd, je stuurt best een mail naar abusa@... Die zullen serieuze stappen kunnen ondernemen. Als die leukerd bombardeert met mails: even opletten: Spammers zijn meestal heel lepe vossen![/quote:e09abd2527]

hou de eer aan jezelf en ga niet op dat niveau van de ander zitten. toch te laf om je daar zorgen om te maken.

lekker aangeven die dwijl!

BIEG