Rugzak voor 17" PowerBook

Hoi,

ik heb net mijn eerste apple gekocht, zoals de titel aangeeft, een 17" powerbook. nu vroeg ik mij af of er geen betaalbaar(dere) rugzakken zijn om hem in te stoppen dan diegene die je op de apple site kan kopen (de laptop was zelf al duur genoeg)

alvast bedankt,
G

Ik zou zeggen surf eens naar de site van samsonite of iets dergelijks.... die zullen absoluut wel iets hebben waar je die PB in kan stashen. En anders koop je er toch een etui voor? Volgens mij zijn die nog goedkoper, en makkelijker.

Ik heb een 12 ich ibook en heb er meteen een second skin voor gekocht. Voldoet prima, was niet duur en al je het gewoon in een normale rugzak stopt ziet niet iedereen dat je een laptop bij je hebt.

Je hebt ze voor alle versies van de powerbook en de Ibook

ik heb hem bij www.voorjegemac.nl gekocht

Ik ga voor een Crumpler. Die zijn alleen nog erg slecht te krijgen. Ik geloof dat De nieuwe macwinkel er begin juli weer een hoop binnen krijgt! Ga dan meteen eentje uitzoeken!

Crumpler tassen!!!!!!!!!! Kost wel wat maar dan heb je wel een stevige en een mooie en een functionele tas. Kijk op www.crumplerbags.com en ga anders ff langs bij Apple Centre Centraal Station te Amsterdam. Die hebben een hele mooie folder met alle modellen!!

[quote:1726488ba4="Gans"]Ik ga voor een Crumpler. Die zijn alleen nog erg slecht te krijgen. Ik geloof dat De nieuwe macwinkel er begin juli weer een hoop binnen krijgt! Ga dan meteen eentje uitzoeken![/quote:1726488ba4]

klopt, ik heb anderhalve maand geleden een crumpler bestelt voor m’n 15" pb en die is nog
steeds niet binnen , de verwachte leveringsdatum is nu rond de 10 Juli :cry:.

[quote:8767c4d9e0]Ik ga voor een Crumpler. Die zijn alleen nog erg slecht te krijgen.[/quote:8767c4d9e0]

De Apple Store Nederland heeft alle soorten en maten van dit merk in huis. De prijs is hetzelfde als in de winkel, met als verschil natuurlijk de verzendkosten. Maar als je er zelf een gaat halen ben je ook geld kwijt, zeker als je lang naar de juiste moet zoeken aangezien het assortiment niet om over naar huis te schrijven is in de meeste winkels! Brrrrrrr…typisch Nederlands! Je zal er eens eentje overhouden! Nee, dan liever neen verkopen…

Crumplertassen zijn nu weer in allerlei soorten en maten verkrijgbaar. Als het goed is is er pas weer een lading naar NL gekomen!

Ik zit daar al een tijdje op te wachten…

Je kunt ze trouwens bij elke betere fotozaak bestellen. Zij hebben een folder [niet alles is leverbaar in NL]

http://www.degreef-partner.nl

of

http://www.crumplerusa.com/

Ik heb zelf een Powerbook 15 inch 1.5 Ghz bestelt. Heb alvast een tas en second skin er voor gehaald. Ik heb de widesize laptop messenger bag gekocht van Trunk&Co. Zijn erg mooie en stevige laptop tassen.

Het heeft voldoende opberg ruimtes voor je adapter, muis, boeken, eten en drinken e.d en een aparte vak voor je laptop dat verstevigt is door een dikke laag om eventuele klappen op te vangen.

Ze zijn ook niet al te duur vergeleken met de tassen die je vind op de site van Apple. Deze had ik voor € 72,50. Het mooie er aan is dat je niet aan de tas kan herkennen dat het een laptop tas is. Voor mij als student zijnde is het wel ideaal, aangezien ik veel moet reizen en de tas niet al te opvallend is zoals de normale laptop tassen ( zwart ) :wink:

Dit is de site www.trunk-co.com, hopelijk heb je er wat aan

Greets Richie

Once you go Mac, you never go back :slight_smile:

bedankt voor de vele, en snelle reacties. ik ga eens op mijn gemakje één uitzoeken, denk ik. heb voorlopig m'n samsonite briefcase omgebouwd met van dat noppenmousse tot flightcase achtig iets :)

Mischien zijn deze wel wat: [url]http://www.boblbee.com/[/url]. Met name de Megalopolis series.