ruimte tussen regels in MS word

hoe kan het dat er zoveel ruimte tussen regels zit zonder dat ik een enter gebruik?

http://rapidshare.de/files/11082747/Afbeelding_3.png.html

Plaatje werkt niet!

Maar je kunt gewoon je “leading” onafhankelijk van de letterhoogte instellen. Ik zelf werk vaak met ongeveer 1.5 x de letterhoogte. Dat leest veel lekkerder.
Ook kan het zijn dat ze baseline-shift gebruiken.
Off topic:
Daar wordt veel spam mee gelayout. Hierdoor zijn woorden onherkenbaar in de broncode, maar wij zien de letters wel netjes in een regel. Ik denk dan weer heel simpel: laat je spamfilter op baseline-shift filteren, dat wordt toch nooit nuttig gebruikt in e-mails, zeker niet over de volle regelhoogte.

plaatje werkt wel

[quote:1c374f1418="Pollieg"]plaatje werkt wel[/quote:1c374f1418] Zit inderdaad erachter. Maar dat Free-premium gebazel schrikt zo af! Gebruik gewoon deze link, dan jaag je ons niet op de kast: http://dl14.rapidshare.de/files/11082747/221559734/Afbeelding_3.png

Mooie regelafstand trouwens!

''dan jaag je ons niet op de kast''... overdrijven is ook een vak. nee die regelafstand is juist niet goed

Rare dienst dat Rapidshare. Die link van mij mag nu niet meer. Tip voor de volgende keer: Imageshack doet dit een stuk beter. Heb je al bij Format-Paragraph-Spacing (sorry, leading is de Indesign term) gekeken waar die op staat?

en waarom mag rapidshare dan niet meer. er zijn zijn mensen die wel snappen dat je op free moet drukken

[quote:143b1fda87="Pollieg"]en waarom mag rapidshare dan niet meer. er zijn zijn mensen die wel snappen dat je op free moet drukken[/quote:143b1fda87] Niet zo op de teentjes hoor! Ik bedoel dat mijn link naar jouw plaatje 'outdated' is en daarom niet meer gebruikt mag worden volgens Rapidshare. Niet dat je de service niet mag gebruiken! Alleen geef ik een tip dat Imageshack net wat lekkerder werkt. Heb je het probleem met de regelafstanden nu opgelost?

Nu ja, genoeg over plaatje.:mrgreen: Volgens mij moet je naar: Format >> Paragraph En in het schermpje bij Spacing moet "bevore" en "after" beiden op 0 (nul) pt staan. En natuurlijk Line Spacing op "single" staan.

Of je opent je Formatting Pallette, daarin klik je op het balkje [i:802ae66d88]Allignment and spacing[/i:802ae66d88] en in het vakje dat dan uitklapt heb je middels een setje retehandige knoppies de keuze de regelafstand in stellen op 1, 1,5 of 2.