Runescape geluid doet het niet

hoi, ik speel runscape en als ik het spel start doet het geluid het niet. kan iemand een antwoord geven op deze vraag????

alvast bedankt

Hmm, dat had ik ook.

Het komt omdat wij Mac hebben, het geluid is het enige probleem.

Niks aan te doen’!

oké, bedankt

25jaar en nog runescape spelen..... :?

Laatst betaalde ik voor mijn petekind een account voor 3 maanden, en dan bleek de volgende dag dat iemand anders er mee weg was. Hoe kan dat?

[quote:8d11ec9707="Mac Hammer Fan"]Laatst betaalde ik voor mijn petekind een account voor 3 maanden, en dan bleek de volgende dag dat iemand anders er mee weg was. Hoe kan dat?[/quote:8d11ec9707]

Hij is gehackt… Of je DENKT dat hij voor je peetkind is… maar ondertussen geeft hij 'm door aan een ander :wink:

Speelde dit laatst op een PC… Wow! Runs Very smooth! 8)

Nah, kut spel, je kunt beter WOW doen, ongeveer hetzelfde alleen 100000000 keer mooier en leuker.

Ikzelf ben een leek inzake computerspelletjes. Is die WOW zoveel beter? Kun je mij een link geven? Dan stuur ik die eens naar hem door. Hij gebruikt wel een PC. (en sinds hij overschakelde van Mac naar PC heeft al verschillende keren accidentjes gehad, zoals virussen enzo..) Alvast bedankt.

WoW moet je wel voor betalen per maand (iets van 15 euro geloof ik) http://worldofwarcraft.com

[quote:3c734b5bf7="unox"]Nah, kut spel, je kunt beter WOW doen, ongeveer hetzelfde alleen 100000000 keer mooier en leuker.[/quote:3c734b5bf7]

Hartstikke mee eens, RS word saai na een maand, alle Quests gedaan etc, wereld te klein, dan moet je 5 euro betalen voor member, dan betaal ik liever 15 euro voor veeel meer, en veeel betere graphics :slight_smile: ik speel nu al 3 maanden, en ik denk dat ik maar in 15% van heel de wereld ben geweest, ik heb hier wat screenshots staan: Click en als je googlet dan kan je genoeg shots vinden die je zulle over halen WOW te kopen, het spel kostte mij 40 euro nieuw en daarbij krijg je 1 maand gratis :slight_smile:

Dus, vergeet RS, koop WOW :slight_smile:

[quote:cfd5342a14="Benji07"]WoW moet je wel voor betalen per maand (iets van 15 euro geloof ik) http://worldofwarcraft.com[/quote:cfd5342a14]

12 euro zoveel, tis 15$ :slight_smile:

[quote:65df02d7d4="Benji07"]WoW moet je wel voor betalen per maand (iets van 15 euro geloof ik) http://worldofwarcraft.com[/quote:65df02d7d4] Privé servers zijn gratis :wink:

uhuh met een hoop nieuwe functies die je niet hebt op de echte serves zoals:

• superveel lag
  • charachter wipes
  • weinig mensen op 1 server (zo’n 20 ofzo)
  • te veel of te weining experience van een mannetje.
  • gare loot
  • redelijk veel crashes
  • er is zelfs ene kans dat je je progress verliest asl de serve vast loopt en er neti al te vaak word gesaved
  • niet werkende talents
  • missende npc’s
  • niet werkende quests

dus maak je keuze.

Dat valt best mee, ik heb een server die is 'blizzlike' en is ongeveer hetzelfde als de echte server. En, er is geen lag op.

[quote:54fefaad46="unox"]Dat valt best mee, ik heb een server die is 'blizzlike' en is ongeveer hetzelfde als de echte server. En, er is geen lag op.[/quote:54fefaad46]

Als je egt WOW wilt beleven, met massive RAIDS etc, koop dan gewoon het spel.

oh ja ik heb ook runescape gespeelt na 2 maande gestop, omdat het me telang duurden voor ik een level omhoog ging. :?