SABNZBD probleem

Hallo,

Sinds gisteren heb ik problemen met SABNZBD. Met het downloaden van NZB-files kreeg ik vorige week nog gewoon netjes de resterende tijd te zien en de snelheid waarmee ik download. Helaas is er nu iets mis met de snelheid en nee dat ligt niet aan mijn internet. De snelheid op dit moment is: 190 B/s. Dit heb ik nog nooit eerder gezien. Ik heb de nieuwste update gedraaid van SABNZBD en router al reset gegeven etc. Dit verhelpt het probleem niet. Ik draai Lion maar als het goed is ligt het daar niet aan want met Lion heb ik eerder nog deze problemen niet gehad.
Bedankt.

Maybe, ligt het aan dat wat je wil downloaden buiten je retentie. Bijvoorbeeld meer dan 30 dagen oud. Of is het bestand niet meer beschikbaar. Hierdoor blijft SAB ook wel es bij mij hangen.

Misschien is het bestand te oud voor de retentie van je paidserver? Ik heb zelf die combi ook (Lion+sabnzb) en bij mij tot nu toe gewoon probleemloos 7mb/sec.
Dus, kijk even je paidserver na... misschien hebben die technische problemen.

EDIT: Net even te laat ;)

U geeft aan dat het niet aan uw internet ligt, maar u gaat wel de router resetten? Dat zou er dan niks te maken kunnen hebben, als we u mogen geloven:p
Misschien dan toch even slim om je internet snelheid te testen (via[url=http://www.speedtest.net] speedtest.net[/url]).

Succes er mee!

Misschien heb je het downloadquotum van je provider bereikt?
Wat je natuurlijk even kan doen, is de download pauzeren en een andere download van een recente download te kiezen.

Chrismax, ook ik heb problemen met sabnzbd na de laatste update. Als je de imac herstart en je start sabnzbd, dan zul je zien dat hij volle bak gaat neerdalen, zodra sabnzbd 1x moet disconnecten (ivm sluimerstand ofzo)dan zal hij niet goed reconnecten waardoor de snelheid dramatisch laag is. Ikzelf ben er nog niet achter waardoor het wordt veroorzaakt, maar je bent niet de enige.

Ik had dit laatst bij posts van dezelfde persoon. Kennelijk was daar iets mis. Andere dingen zijn gewoon rap als altijd.

Mmm toch vreemd... Omdat er meestal toch meerdere 'seeders' zijn toch?

Sorry voor mijn late reactie maar het probleem is al opgelost! Het was inderdaad een NZB buiten de retentie.

[quote]
MacKevin11 op 25 augustus 2011 #

Mmm toch vreemd... Omdat er meestal toch meerdere 'seeders' zijn toch?
[/quote]

Twerkt niet met seeders. Gewoon downloaden vanaf een server. Seeders is met een torrent bestand.

Greetz