kan ik op een of andere manier ook een beveiliging inbouwen in safari, zodat de kids de geschiedenis niet kunnen wissen.
zij doen dit vaak na het internetten.
kan ik op een of andere manier ook een beveiliging inbouwen in safari, zodat de kids de geschiedenis niet kunnen wissen.
zij doen dit vaak na het internetten.
kan je niet beperkingen op het account aanbrengen?
De kinderen hun eigen account geven en vertellen dat hun spullen daar staan. Ook zonder wachtwoord werkt dat. Bij mij gaan ze direct daarheen, al was het maar omdat er een vakantiefoto met hen erop de desktop siert.
ik heb 2 computers 1 windhoos en een mac.
mijn comp is de mac en iedereen zit wel eens achter de mac, en daar draai ik maar met 1 account.
win pc heb ik 2 accounts.
mijn kids en vrouw deleten af en toe de geschiedenis, maar dan ben ik weer alles kwijt op diverse forums, zodat ik niet meer helemaal weet wat ik wel en niet gehad heb
stoef
Ik heb hier om mijn PC een firewall met logbestanden. Dus als men hier toch de geschiedenis wist, kan ik kijken in de logbestanden.
Misschien dat er ook zoiets is op de Mac? :?
Technisch is het niet mogelijk om te beletten dat de geschiedenis wordt gewist, maar in [url=http://discussions.apple.com/thread.jspa?messageID=980729]dit draadje[/url] wordt een veel betere oplossing gegeven : een goede communicatie met je vrouw en kinderen.
Al er aan gedacht om zelf een andere brouwser te gebruiken? Safari voor de kids en bv Firefox voor eigengebruik.
Je kunt de boel toch bookmarken...? Ik bedoel: als je elke keer handig links kwijt bent komt dat omdat je die niet hebt vastgelegd. Als ik het goed begrijp gaat het je niet om de controle.
Overigens vind ik het dom om niet iedere gebruiker een eigen account te geven. Scheelt veel gedonder.