Safari bij stil weer geen flash meer

Ineens heb ik geen flash support meer in m'n safari zitten (en firefox ook niet trouwens). Ik dacht dan download ik de laatste versie wel ff van macromedia en installeer ik die... Gedaan, geen resultaat nog steeds: "Unable to load plug-in, bla bla bla" werkt dus gewoon niet

Ik met spotlight alles van “macromedia” “flash” “shockwave” opgezocht en weggeflikkert, weer flash geinstalleerd, helaas weer geen resultaat…

Niet dat ik het super erg vind dat ik geen flash meer heb, maar sommige sites kan je niet bekijken en elke site heeft inmiddels een beetje flash er in zitten (vooral ads) en dan moet ik elke keer eerst zo’n error wegklikken, super irritant.

Iemand nog een tip om of die error reports te laten kappen of flash weer aan de praat te krijgen?

Je zou de voorkeuren van Safari kunnen weggooien. Ik had een probleem met WMV in Safari en dat was de oplossing. Permissies herstellen kan ook wel eens helpen.

bedankt voor je tip. Heb net het volgende geprobeerd: [list:c100a45f3c]Safari afsluiten com.apple.safari preferences gegepleurt alle flash meuk weggepleurt permissies hersteld flash installeren safari start automatisch op na de start wederom met diezelfde error :( [/list:u:c100a45f3c] Iemand nog een gulden tip, anders ga ik beginnen met backups draaien en OSX er opnieuw op te zetten...

Hallo vishaakje, heb hetzelfde probleem. Safari en Firefox werkten prima, maar sinds ik een flash update heb geinstalleerd werkt flash niet meer op Safari en krijg ik de melding ' Er is geen plugin geïnstalleerd voor dit MIME-type' bij elke pagina met flash onderdelen. Firefox werkt prima. Heb safari eraf gegooid en opnieuw geinstalleerd, helaas geen resultaat. Nog ideeen??