Safari crash = WEG ongelezen berichten! :-(

Dit is niet de eerste keer en waarschijnlijk ook zeker niet de laatste keer dan me dit overkomt;

Ik kom binnen op het forum, in alle fora staan ongelezen topics, in totaal een stuk of 50 denk ik. Zit ik lekker de lezen, crasht Safari. Kom ik terug op het forum, zijn er totaal geen ongelezen berichten meer.

Ik weet dat dit een “feature” is in phpBB2, maar is hier niet een manier voor om dit te verhelpen? Cookies wissen ofzo, ik noem maar wat. Iemand een goede tip in deze richting?

Ligt in ieder geval niet aan Safari volgens mij. Ik heb daar zowel in Safari als in Explorer last van. Soms zijn ongelezen berichten zelfs verdwenen na 'netjes' uitloggen en afsluiten van de browser.

Volgens mij is daar weinig aan te doen. Als je na een crash opnieuw naar het forum gaat, start je een nieuwe sessie. Daarbij kijkt PHPBB wat er nieuw is sinds je vorige sessie en vergeet ie alles wat je in je laatste sessie nog niet gelezen had.

Ik heb dit probleem ook. Safari crasht mij zo langzamerhand iets te veel. Op de apple site staan een aantal oplossingen. Geen van allen hielpen bij mij :http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=107657

Rick