Safari crash

Sinds een weekje slaat me ongeveer 1 keer per dag safari vast. Meestal gebeurd dit als de quicktime-plugin aangesproken wordt. Hebben meer mensen hier last van?

ik kan inderdaad ook niet zeggen dat mijn safari stabiel loopt de laatste tijd, maar ik heb wel een aantal plugins draaien. (stand, acidsearch, sia)

Aha... Flip4Mac weet de boel weer te verstieren!!!

Onmiddelijk de-installeren die prut. Er schijnt een nieuwe versie uit te zien die goed zou werken op OS 10.4.4. Maar ik hoef die troep niet meer op mijn Mac en neem genoegen met WMV player.

[quote:e68752b536="MacBjorn"]Aha... Flip4Mac weet de boel weer te verstieren!!!

Onmiddelijk de-installeren die prut. Er schijnt een nieuwe versie uit te zien die goed zou werken op OS 10.4.4. Maar ik hoef die troep niet meer op mijn Mac en neem genoegen met WMV player.[/quote:e68752b536]
Dus gewoon windows media 9 for mac?

Ik heb sind seen tijdje, dat safari bij een groot aantal websites gewoon niet laad. je ziet de laad balk beginnen, en stopt na een klein stukje..en doet helemaal niks meer..

Wanneer ik dan opnieuw op de enter knop druk laad hij vaak wel.

iemand ook problemen hiermee?

Ja ik heb het de laatste week ook wel eens; en dan weer :apple:-alt-escape, safari beëindigen, weer opnieuw opstarten en dan werkt het weer, maar toch is het erg vervelend. Ik heb die flip4mac al weken geleden weggegooid, maar mss staan er toch nog wat resten van op mijn Mac of zo? Ik heb alleen de .app weggegooid; weet iemand of je dan nog meer moet weggooien?

[quote:9cce89d2b4="Beethoven"]Ja ik heb het de laatste week ook wel eens; en dan weer :apple:-alt-escape, safari beëindigen, weer opnieuw opstarten en dan werkt het weer, maar toch is het erg vervelend. Ik heb die flip4mac al weken geleden weggegooid, maar mss staan er toch nog wat resten van op mijn Mac of zo? Ik heb alleen de .app weggegooid; weet iemand of je dan nog meer moet weggooien?[/quote:9cce89d2b4] In de map flip4mac zit een uninstaller.

[url=http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=54240]topic over flip4mac verwijderen...[/url]