Safari crasht bij klikken op link

Sinds een paar dagen crasht Safari ongelooflijk vaak. Dit gebeurt volkomen willekeurig bij het klikken op een link in willekeurige pagina's.

Bestaat er een mogelijkheid voor mij om na te gaan waar dit aan ligt? Ik draai Versie 2.0 (412.2.2) op Tiger.

Ligt mss ook aan die nieuwe security update? Ik heb dezelfde versie van Safari op mijn pb, geen problemen mee...

Maar heb ook een iMac G5 20", zal strak eens proberen!

Heb je al eens naar de crash logs gekeken? meestal zijn ze nogal cryptisch voor de gemiddelde gebruiker zoals ik maar soms kun je er wel wat uithalen. Zoek naar overeenkomsten in de verschillende crash reports. Ook kun je eens een nieuwe Safari installatie proberen, gooi dan gelijk alle oude cache bestanden weg. Overigens draai ik dezelfde Safari versie/security update zonder enig probleem.

Geef eens een link waar je safari op crasht

[quote:b5a6178908="DEform"]Geef eens een link waar je safari op crasht[/quote:b5a6178908]

Dat is nou juist het probleem. het crashen is random. Het gebeurde een keer in een ander forum toen ik een topictitel aanklikte, op www.stubru.be deden ineens de links het niet meer… Oh, bijkomende troubles: de scrollbalken worden niet goed gerenderd.

Ik moet er ook even bij zeggen dat ik inquisitorx heb geinstalleerd, een plugin voor de google-zoekbar:

http://www.inquisitorx.com/

Verwijder de cache van Safari. Safari > Verwijder cachebestanden… of Command+Option+E.

[quote:553c934e47="michelvdb"]Verwijder de cache van Safari. Safari > Verwijder cachebestanden… of Command+Option+E.[/quote:553c934e47]

Ok, gedaan. Eens kijken hoe browsen vandaag gaat…