Safari Debug mode

Hallo!

Ik kom het eea tegen over Safari en de debug opties, maar eigenlijk wordt mijn vraag niet beantwoord:

• doet safari alleen alsof hij een andere browser is, of heeft safari het ook in zoch om een pagina weer te geven zoals een andere browser dat zou doen ?

Dat lijkt me wel wat tijdens het ontwerpen van een webpagina!

Ben benieuwd!

Nee..je kan alleen de 'footprint' veranderen. Dus dat de webserver denkt dat Safari bijvoorbeeld Internet Explorer is.

Safari heeft maar 1 render systeem…dus je kan enkel en alleen met dat systeem een webpagina weergeven in Safari.

Er zijn trouwens wel meerdere topic hierover hoor. Met o.a. online browsers…waarmee je je webpagina kan bekijken. Use The Search® :slight_smile:

ja, dat er meer topics over zijn heb ik gezien - alleen zoals ik al aangaf: mijn vraag zag ik niet beantwoord. Wel helder overigens en bijna euforistisch om te denken dat dit zou kunnen! Wat zou de wereld dan mooi worden... Online browsers? Nog nooit van gehoord! Ik ga op zoek! Bedankt in ieder geval voor je reactie!

Niet goedkoop maar misschien wel een oplossing: [url=http://www.browsercam.com//]Browsercam[/url] :wink:

Mwaa... ik heb nog een windows bak staan waar ik wel eens eea op check. Het is niet anders...

Een mooi gratis emulatie programma zou wel leuk wezen, dan kan ik alles op mijn iBook houden… Die heb ik alleen nog niet gevonden. (Ongelooflijk wat een suggestieve vraagstelling is dit!)

8)