Safari Download Manager

Ik ben eigenlijk behoorlijk ontevreden over de download manager van Safari. Voor de rest is het een prachtig programma, maar de download manager is absoluut niet uitgbreid genoeg. Je kan niet een zien hoe lang de download nog mag gaan duren en je kan niet een download reloaden... wie is het hier mee eens/ :)

Ben het met je eens maar let wel, het is nog steeds een betaversie! Hoe lang hebben andere browsers erover gedaan stabiel en compleet te worden. Ik draai nog steeds IE ernaast, die 'pakt' nou eenmaal meer dan Safari.

Als je gewoon kijkt hoe gauw dat aqua balkje zich voortbeweegt weet je ongeveer wel of je nog lang of kort moet wachten....

[mod:0b26d12361="AppleWatcher"]Verplaatst naar iApps, Safari is een programma dat door Apple gemaakt is ;)[/mod:0b26d12361]

Niet mee eens. Ik zou een tijdsaanduiding ook wel prettig vinden, ook al zijn die vaak erg onnauwkeurig wegens de soms sterk wisselende downloadsnelheid. Maar verder vind ik het een heel mooie downloadmanager. Het geeft prima informatie over wat voor file het is en wat er gebeurt (uitpakken en zo).

Ik mis toch wel een download manager hoor.. je krijgt toch meestal wel een goeie indruk.. maar waar ik me zoals ik al zei gewoon erg aan erger is dat je een file niet kan reloaden na het gedownload te hebben..

reloaden kan wel, je kan een download stoppen door op het kleine grijze icoontje te klikken dat naast de downloadbalk staat, reloaden gewoon door opnieuw op het icoontje te klikken.

misschien voldoet safari nu iets meer voor jou :?
groeten
helix

ja dit wist ik al inderdaad.. maar nadat je de file dat ook echt binnen hebt gehaald kan dit niet meer.. klinkt misschien beetje raar maar ik gooi vaak dingen weg die ik eigenlijk wil houden en wil ik ze dus opnieuw downloaden :)