safari en MacOSX.nl in vreemde taal NU MET PLAATJE!!

Hoi In Safari wil ik www.macosx.nl openen en dan krijg ik een heel raar onbegrijpbaar taaltje te zien, sommige teksten en cijfers zijn wel leesbaar, maar de gewone platte tekst is iets van japans oid. Andere sites hebben dat niet, en als ik het via firefox doe dan zie ik macosx.nl zoals het moet zijn. In Safari heb ik onder appel-i de talen uitgeschakeld, behalve het nederlands.

???

Kan ik Afbeeldingen posten? Afbeeldingen kunnen inderdaad worden getoond in uw post. Alhoewel, er is geen funktie tot uploading van afbeeldingen naar deze board. Je kan een link plaatsen naar een afbeelding op een publiek toegankelijke web server, bvb. http://www.een-ongekende-plaats.net/mijn-foto.gif. Je kan niet linken naar afbeeldingen opgeslagen op uw eigen PC (of het is een publiek toegankelijke server) noch afbeeldingen opgeslagen op bvb, e.g. hotmail of yahoo mailboxes, sites met wachtwoord beveiliging, enz. Om de afbeelding te tonen gebruik je liefst de BBCode [img] tag of soortgelijk in HTML (indien toegelaten).

Je kunt een afbeelding uploaden naar je persoonlijke gallerij, en dan daar naar linken. Klik op "Foto Album" in het forummenu, dan op "jouw persoonlijke album" en dan "upload".

Heb je toevallig Suitcase actief? :innocent:

[quote:2737d184ea="fvni"](ik weet niet hoe ik een schermafbeelding kan plaatsen in dit forum, anders had ik het wel gedaan)[/quote:2737d184ea] Zie mijn onderschrift.

Ook zonder plaatje kan ik het wel zien... Je moet je fontcache opschonen. Dat doe je met [url=http://homepage.mac.com/mdouma46/fcache/fcache.html]fontcache cleaner 1.0[/url]

Hoi

ja ik gebruik suitcase
ik heb de fontcache gecleaned
en het werkt niet
het vreemde is dat in firefox geen probleem is, dat onder een andere gebruiker ook geen probleem is in safari…

Suitcase beheert zeker ook je systeemfonts? Helvetica Neue is verplicht. Als je die niet hebt of niet aan hebt staan dan is deze ellende een mogelijke oorzaak.

Het is opgelost!!

het verwijderen van helvetica fractions gaf de oplossing

Bedankt voor het meedenken