Safari en Mail sneller onder 10.3.4

... vind ik zo of is dat maar een gedacht?

ik merk er niet veel van eerlijk gezegd...

hou 't maar op een gedachte! je kunt altijd nog 'n tabletje nemen.

bij mij zijn ze inderdaad beide sneller ..... slik daar gaat wil een stripje pillen ... :)

[quote:42fab3373b="Geedee"]... vind ik zo of is dat maar een gedacht?[/quote:42fab3373b]

Yessss, Safari zowiezo, Mail ook wat sneller hier…

mail kan ik niet oordelen en ik denk dat ze in safari die ene waarde hebben veranderd van 1 naar 0.25... stond ergens hier op forum voor sneller surfen. dat werkte bij mij dus al voor de update. maar safari voelt wel wat sneller, maar echt heel erg kan ik het niet oordelen - niet heel erg opgelet voordat ik ging updaten.

He, dat is vreemd; als ik scroll met de pijltjestoetsen, verdwijnt de cursor van mijn muis richtig onzichtbaarheid. Eventuele aanklikbare stukjes tekst die onder de onzichtbare cursor doorbewegen, lichten wel op.

[quote:fa87442c2f="Aiko"]He, dat is vreemd; als ik scroll met de pijltjestoetsen, verdwijnt de cursor van mijn muis richtig onzichtbaarheid. Eventuele aanklikbare stukjes tekst die onder de onzichtbare cursor doorbewegen, lichten wel op.[/quote:fa87442c2f]

Yep. Heb ik ook. Bug?

[quote:67aaf18c16="Geedee"][quote:67aaf18c16="Aiko"]He, dat is vreemd; als ik scroll met de pijltjestoetsen, verdwijnt de cursor van mijn muis richtig onzichtbaarheid. Eventuele aanklikbare stukjes tekst die onder de onzichtbare cursor doorbewegen, lichten wel op.[/quote:67aaf18c16]

Yep. Heb ik ook. Bug?[/quote:67aaf18c16]

Nee: Feature :wink: