Safari, firefox en internet-explorer crashen op javascript

De browsers Safari, firefox en internet-explorer crashen op sommige sites met javascript. Als ik inlog met een andere gebruiker doet het probleem zich niet voor, dus ik denk dat het een probleem bij de preferences ligt. Ik heb: safari 'opnieuw ingesteld', cookies en caches verwijderd, volumebevoegdheden hersteld en preferences met 'safari' en 'java' in de naam verwijderd; maar het mocht allemaal niet baten. Iemand een idee?

Mogelijk gebeurt het "automatisch inloggen" niet mbv een cookie, maar mbv gegevens in de keychain.

Met inloggen als andere gebruiker bedoel ik een andere gebruiker op osx. Ik heb een gebruiker met de naam "test" aangemaakt en daarmee doet het probleem zich niet voor. Volgens mij moet het dan iets in mijn homedirectory (thuismap) zijn..

edit:
in osx help staat:
"Een programma wordt onverwacht gestopt
Er is een aantal redenen denkbaar waarom een programma onverwacht wordt gestopt. Als dit probleem zich herhaaldelijk bij een programma voordoet, kunt u het probleem op een van de volgende manieren proberen te verhelpen.

Er is een probleem opgetreden met het voorkeurenbestand van het programma. Open de map ‘Preferences’ in de map ‘Bibliotheek’ op de harde schijf en zoek het juiste voorkeurenbestand. (Voor sommige programma’s wordt een aparte voorkeurenmap aangemaakt, zodat u mogelijk in de map ‘Preferences’ in de map ‘Bibliotheek’ moet zoeken naar de map met de naam van het programma of van de fabrikant. De voorkeuren bevinden zich in deze map.) De bestandsnaam van voorkeurenbestanden ziet er als volgt uit: ‘com.[naam fabrikant].[naam programma].plist’. Sleep het voorkeurenbestand naar de prullenmand en open het programma opnieuw. U moet de voorkeuren voor het programma opnieuw instellen.

"
Maar het ligt dus niet specifiek aan safari, want andere browsers crashen ook.
Is er een bestand dat te maken heeft met javascript ofzo?