Safari floatingbox probleem

Hoi allemaal,

Ik ben net nieuw hier maar heb meteen al een vraag. Ik ben bezig met het maken van een website in Golive CS.
Voor de navigatie gebruik ik 2 floatingboxes. Één met 5 rollover gifs (de links) en één met een logootje dat over de betreffende link schuift als je er met je muis op komt.
Dmv van css zorg ik dat de links altijd in het midden van een pagina staan. Nu wil ik dat zodra de bezoeker met de muis over een link gaat het logootje ook naar die link schuift. Dit doe ik dmv een GoTo action. Dit gaat opzich prima alleen zodra ik dat preview in Safari dan springt de floatingbox met de links buiten beeld. In Explorer blijven de links wel staan. Weet iemand hoe dit komt en hoe ik dit kan oplossen?

Tis misschien wel handig om ff een voorbeeldje te uppen

Je hebt gelijk.

Let nog even niet op de beweging van het gifje want die klopt nog niet. En het gaat in dit geval alleen nog maar om de eerste link. De rest heb ik nog even mee gewacht tot het werkt.

http://www.xs4all.nl/~rgeel/

Heeft er dan niemand enig idee? Ik heb inmiddels een voorbeeld geupload. (zie bericht hierboven)

Met Flash. Animaties moet je nooit maken in JavaScript, dat is niet consistent tussen browsers en platformen.

Dat is niet juist. Als je je houdt aan het zogenaamde 'ECMA-script', dan dient dat wel consistent te zijn. Althans, voor de nieuwere versies van browsers (geen IE/NS4 natuurlijk). Dat is namelijk de standaardset binnen JavaScript. Daarmee moet je vrij ver kunnen komen.

Flash heeft ook zijn nadelen. Nog los van het feit dat mensen toch een plug-in moeten downloaden de eerste keer.

Ik zit hier trouwens met FireFox op XP te kijken op mijn werk en je wilt niet weten wat je menu dan voor fratsen uithaalt… :wink: :smiley: :stuck_out_tongue: