Safari werkt niet meer goed na de update 10.4.10, zowel op de combo als op de intel mac...... Probleem als ik een url bv. van Utube aanklikt stopt safari plotseling....
Wat nu… iemand een idee ???
Safari werkt niet meer goed na de update 10.4.10, zowel op de combo als op de intel mac...... Probleem als ik een url bv. van Utube aanklikt stopt safari plotseling....
Wat nu… iemand een idee ???
Welke versie van safari is het?
Welke versie van safari is het?
Version 2.0.4 (419.3)
Deze versie is het
permissies al hersteld?
en/of safari.plist al weggegooid? misschien helpt het… succes
Tja alles al gedaan mar werkt nog steeds niet, is het handig om safari in z'n geheel te verwijderen en opnieuw instaleren ??? Met bv. Opera heb ik niet dit probleem alles werkt daar naar behoren
zou je welleens kunnen proberen..
als je “third party” software hebt geinstalleerd met betrekking tot safari (bijv SafariSpeed of SafariEnhancer) zou het kunnen zijn dat die problemen geven (hier overigens(nog)niet) na de update…
[quote:f6467d1f45]You may experience unexpected results if you have third-party system software modifications installed, or if you’ve modified the operating system through other means. (This does not apply to normal application software installation.)[/quote:f6467d1f45]
succes
Hier hetzelfde probleem sinds de Update, ik had wel SafariSpeed draaien en heb deze een zwiep de prullemand gegeven. Nu maar afwachten wat er nu gebeurt.
Had hetzelfde. Heb saf. block, saf. plus en forgetmenot verwijderd. Heb Enhancer laten staan. Toto nu toe geen problemen.
Bedankt allen voor de tips, heb de enhancer, block, speed etc verwijderd Safari werkt weer OK !
Ik heb die third party dingen niet, maar hij blijft crashen na update 10.4.10