Safari: geen wisselknop meer: Favorieten/Veelbezochte websites (Top Sites)

Ik heb deze week de recentste update van Safari gedaan (E.C) en sinds dan mis ik in de rechter bovenhoek van de pagina met Favorieten iconen de knop om te wisselen tussen Favorieten en Veelbezochte websites.
Ik heb nochtans in menu Bladwijzers - Toon veelbezochte websites in Favorieten aangevinkt.
De enige methode die ik ken om mijn Veelbezochte websites te zien is bij Safari-Voorkeuren- “Open nieuwe vensters met Top Sites”.
Hoe krijg ik die wisselknop terug?

Control klik op bovenste balk in Safari en dan kun je in het aanpas menu de Top sites weer toevoegen.

Dank je, maar ik had dit al lang geprobeerd, maar daarmee krijg ik de wisselknop niet terug.
Klikken op dit icoon toont enkel favorieten.

Vreemd ik krijg met Ctrl Klik dit : (kijk goed rechts naar “pas knoppenbalk aan”

en dan dit

Ik ben terug gekeerd naar de standaard knoppenbalk.
Je ziet dat ik wel degelijk Top Sites knop erin hebt.
Nog altijd geen wisselknop, enkel Favorieten iconen.

Dit is de knop die ik mis.

Vreemd: je schijnt te moeten kiezen tussen òf Top Sites zichtbaar, òf Favorieten. En deze instelling moet je dan maken in de Safarivoorkeuren>Algemeen onder ‘Open nieuwe vensterers’ of Open nieuwe tabbladen’. Als je één keus maakt, verspringt de andere ook, en daarmee ook het menu-item Bladwijzers>Toon Top Sites/favorieten.

@GoeieDag: zo is het.

Maar ook dit helpt niet:

Ik heb eens gekeken bij mijn vrouw met de recentste Sierra en Safari versie: zelfde situatie als bij mij.

Hebben jullie die wisselknop dan nog met Safari versie Versie 10.0.1 (11602.2.14.0.7)?

Nu begrijp ik je vraag niet.
Die knop is weg, foetsie, verdwenen, bestaat niet meer.
Je kiest nu in de Safari voorkeuren dat je òf Top Sites, òf favorieten wilt zien. Wisselen kan dan alleen via die voorkeuren.

Dank je, had ik dit antwoord maar meteen gehad…
ik dacht niet aan zo’n stap terug inzake programma mogelijkheden,
dacht dat ik iets fout deed.

Overigens, omdat je inderdaad in Safari Voorkeuren niet kunt kiezen voor
Open nieuwe vensters met: Top Sites
én
Open nieuwe tabbladen met: Favorieten,

had ik nog de combinatie Tabbladen voor favorieten én Top Sites geprobeerd:
meteen standballen die niet verdwenen, ook na herstarten Mac meteen na openen van Safari: reageert niet meer; enkel geforceerd afsluiten mogelijk.
Ik heb in de bibliotheek moeten zitten sukkelen om Safari terug in gang te krijgen.