Safari Javascript

Hallo,

ik moet een backoffice van m’n werk gebruiken maar volgensmij staan er ergens javascript opties uit ofzo.
ik heb links een menuutje waar ik op een button moet klikken met drop down… alleen die actie doet hij niet… geen drop down. ik kan wel klikken maar er gebeurt niks
en het is javascript…
waar kan ik die instellingen daarvan vinden, of wat moet ik doen om het op te lossen?

het is in firefox namelijk precies hetzelfde verhaal dus ligt denk ik niet aan safari!

't Zal wel weer IE only zijn. document.all en zo. Of erger nog ActiveX. Zet in FireFox de Error console open, Clear, en open de bewuste pagina nog eens. Dan zie je de foutmeldingen wel voorbij komen.

hij kan verschillende php codes niet vinden of accepteren

‘submenu is nog defined’

Dat zeg ik... ;-)

Pruts site, dus.

ja maar ik het is dus een vriend van me en ook m'n baas,

hij heeft het zelf gemaakt… wat kan hij er aan doen zodat het in ieder geval in firefox doet en eigenlijk ook in safari, want dan geef ik 't ff door, doet hij zo! :lol:

Om dat te kunnen zeggen zou ik de code moeten gaan bekijken. Debuggen zeg maar... Dat gaat me eerlijk gezegd veel te ver.

Het beste wat je kunt doen is hem aanraden dat hij ervoor moet zorgen dat het in FireFox werkt. Meeste kans werkt het daarna in alle andere browsers ook wel.

En de beste tip om het in FireFox goed te krijgen is daarna weer: Open vooral die eerder genoemde Error console en zorg ervoor dat stuk voor stuk alle errors en warnings verdwijnen. De meldingen zijn op zich duidelijk genoeg en als je erop klikt brengen ze je rechtstreeks bij de foute regel.

(En mocht er een specifieke fout zijn die je echt niet begrijpt dan is er hier vast wel weer iemand die je daarme kan helpen als je alle details en (het betreffende stukje source) gewoon geeft.)