Safari Nieuwste Versie en Nederlandse taal

Is de recente versie van Safari samen met de Nederlandse vertaling (te vinden op VersionTracker) stabieler dan voorheen en wie gebruikt hem al helemaal ipv IE?

Ik gebruik Safari al ''helemaal'' sinds ie uitkwam...

Ik ook en heb alleen nog IE staan omdat er eentje van men kids het halstarrig blijft gebruiken.

Ik gebruik safari al een hele tijd. Eerst in combinatie met chimera om sites die niet werkten op safari de kunnen bekijken. Nu full time en in het nederlands. Dingen die ik vroeger noch met chimera, noch met explorer kon, kan ik nu wel met safari. Zoals bijvoorbeeld online betalen met mijn nederlandse Postbank rekening, een behoorlijk belangrijfe functie :-)

Het nederlandse taalpakket waar vind ik dat want ik gebruik hem momenteel in het engels

Hmm, weet ik niet meer. Zoek eens op versiontracker...

Ik gebruik safari en mijn vriendin begint er nu stilletjesaan mee te werken... Ook IE gebruik ik nog omwille van het bankieren, voor de rest eigenlijk niet, tenzij er een site is die safari niet wil openen, want ja, dat gebeurt nog .... het is nog steeds een beta!!

Al bij al kan je het zeer goed gebruiken…
Maar ik had gehoord dat de nederlandse versie nog niet helemaal stabiel was… Zolang het een beta is, blijf ik de Engelse versie gebruiken…

KOen

[quote:3d7fbdae9f="lsmisch"]Het nederlandse taalpakket waar vind ik dat want ik gebruik hem momenteel in het engels[/quote:3d7fbdae9f]

Dat doe je hier:
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/17923

Dank Je 8)

[quote:4f60a85827="koen76"]Maar ik had gehoord dat de nederlandse versie nog niet helemaal stabiel was.. Zolang het een beta is, blijf ik de Engelse versie gebruiken..[/quote:4f60a85827] De Nederlandse versie is erg stabiel en prima vertaald. Ik kan hem je aanraden. Maar het zou best kunnen dat volgende week Safari 1.0 uitkomt en daarin zit dan waarschijnlijk ook de officiële Nederlandse versie van Apple. Dus daar kun je ook even op wachten.