Safari opnieuw installeren? [opgelost]

Beste mensen,

Is er een manier om safari helemaal openieuw te installeren?
Ik merk dat flash helemaal niet meer werkt in safari, ik krijg geen geluid, filmpjes worden niet geladen, het loop helemaal fout…

Ik zou wel m’n bookmarks moeten behouden!

Groeten
Jonas

probeer je geheugen, cookies, én cache-bestanden te verwijderen...

zal een verschil moeten maken…

:wink: Max

Opnieuw instaleren kan vanaf de OSX installatie DVD. Ergens bij extra installatie optie's, al weet ik niet exact waar precies!

Kan ik niet gewoon ergens de prefs weggooien? En m'n bookmarks via .mac opslaan?

Want ik heb nu de cookies en chache verwijderd, maar dat doet niets, ik heb de laatste flashplayer opnieuw geinstalleerd, maar daar veranderd ook niets mee?

Groeten
JOnas

Safari opnieuw instaleren is denk de beste optie, kopieer even de safari folder uit je library en plaats deze weer terug na installatie voor je bookmarks enz.

Owkey, heb ik ff gedaan, safari van de installdisc opnieuw geinstalleerd, maar het maakt helemaal geen verschil uit... Alles werkt perfect, alleen heb ik geen geluid bij flash sites?

Groeten
Jonas

check even of bij de hulpprogramma's bij de audio/midiconfiguratie of de samplefreqentie nog op 44100 staat. kan soms zomaar naar 96000 verspringen en dan is het geluid in safari weg

[quote:1b1f2882fd="vincentvega"]check even of bij de hulpprogramma's bij de audio/midiconfiguratie of de samplefreqentie nog op 44100 staat. kan soms zomaar naar 96000 verspringen en dan is het geluid in safari weg[/quote:1b1f2882fd]

Held! Men instellingen waren idd verkeerd! Ik heb ook de flashplayer ff geuninsalled, en terug geinstalleerd… Maar dat had ik daarvoor ook al eens gedaan!

Ontzettend bedankt!

Jonas

you're welcome!